motor valt uit bij remmen
motor valt uit bij remmen
Kan er mij iemand helpen waar ik ik zou moeten zoeken waar het probleem ligt ??
bij het rijden slaat de motor af als ik rem op het einde van een straat of voor dat ik da bocht inga. Als ik het gas dichtdraai en ik blijf tussengas geven kan ik hem wel aan de praat houden maar dat is niet de bedoeling .TPS is gedaan en kleppen ook ????
Alvast bedankt
bij het rijden slaat de motor af als ik rem op het einde van een straat of voor dat ik da bocht inga. Als ik het gas dichtdraai en ik blijf tussengas geven kan ik hem wel aan de praat houden maar dat is niet de bedoeling .TPS is gedaan en kleppen ook ????
Alvast bedankt
- Pedrodetski
- Site Admin
Re: motor valt uit bij remmen
Synchronisatie ook gedaan?dimi schreef: ↑04 okt 2019, 13:58Kan er mij iemand helpen waar ik ik zou moeten zoeken waar het probleem ligt ??
Alvast bedankt
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''
Pedro's Speedshop
Pedro's Speedshop
eigenlijk niet het kriebelde om te gaan rijden bij deze heb ik dat overgeslaan heb wel het toestel liggen .ik heb nog een volledig gaskleppenhuis liggen zou ik dat misschien eens omwisselen????
Synchronisatie eerst eens doen.
Als je de boel omwisselt dan moet je alles toch weer opnieuw doen.
Als je de boel omwisselt dan moet je alles toch weer opnieuw doen.
Bij de TLS van mijn zoon Lodi, gebeurde precies het zelfde. Uiteindelijk bleek er een (vacuüm) slang (die onder de bodies) gescheurd te zijn, gerepareerd en hatseflatse.dimi schreef: ↑04 okt 2019, 13:58Kan er mij iemand helpen waar ik ik zou moeten zoeken waar het probleem ligt ??
Alvast bedankt
Kijk even bij https://www.tl1000.nl/viewtopic.php?f=4&t=6230&start=60, de rode TLS, je ziet de slang met de scheur. De scheur zat aan de onderkant en was niet te zien, door de slangen te volgen met de hand, kwam de scheur tevoorschijn.
Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!
dank u wel ga dat onderzoeken
groeten dimi
groeten dimi
Ik had hetzelfde. Begonnen met nieuwe bougies , nalopen vacuümleidingen (waren ok) , dan TPS en TB's gesynchroniseerd : probleem verdwenen 

Zoals de anderen ook al schrijven, synchroniseren zal ook zeker bijdragen.
Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!