Ben ik weer!

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Motormuis

Ben ik weer!

Berichtdoor Motormuis » 14 sep 2018, 23:51

Ruim 4 jaar geleden heb ik mijn TLR verkocht. Deze heb ik gehad vanaf 2008 en toendertijd zelf ingevoerd vanuit Belgie. Nu loopt het toevallig ook weer zo en heb ik van forumlid Stryker zijn TLR over mogen nemen. De TLR staat nu netjes binnen in de woonkamer naast de GSXR. Begin volgend jaar zal ik de TLR invoeren.
Ik was met mijn vorige TLR aardig aan het upgraden geslagen en dat gaat nu niet heel veel anders worden. Ik heb het geluk dat er nu al een volledig yoshimura uitlaatsysteem op zit icm een powercomander en pipercross luchtfilter. De airboxmod is ook al gedaan. Eerste dingen waar ik naar op zoek ga zullen een andere voorvork en achtershock zijn. Ik neem er alleen wel de tijd voor, want het is niet de bedoeling de TLR nog weg te doen.

Hieronder mijn oude TLR

Afbeelding

Helaas ging ik ermee op mijn plaat. Ik had de velgen overgenomen met banden. Deze waren qua profiel nog prima, maar hadden toch minder grip dan ik gewend was van mijn pilot powers. Dus bij insturen van een bocht kwam de achterkant me vrij snel voorbij zijlen ](*,)
Toch de fiets weer opgeknapt en uiteindelijk redelijk standaard verkocht. Hieronder een plaatje van een meeting vanuit hier in 2010.

Afbeelding

En nu dan de nieuwe. Netjes in de woonkamer naast de GSXR.

Afbeelding

Dvis

Re: Ben ik weer!

Berichtdoor Dvis » 15 sep 2018, 07:23

Welkom, mooie fietsen zeg,

Peter heeft nog wel achtershocks liggen :D
Grtsz Dvis :D

stryker

Berichtdoor stryker » 15 sep 2018, 08:06

Ben ik effe blij dat mijn tlr bij een echte liefhebber is terecht gekomen.
Ik mis de fiets al hier. En zeker de sound.
Hopelijk ben je zonder al teveel problemen thuis geraakt.
Je hebt er grootste plannen mee en ik hoop dat je ze kan verwezelijken en er nog veel plezier gaat van hebben.
Ik wens je nogmaals er veel succes mee en veel veilige kilometers en ga zeker het eventuele draadje volgen van de fiets.

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 15 sep 2018, 18:11

Die corona.... waar kwam die kuipset vandaan.

zo mooi design...

Turbo_Henky

Berichtdoor Turbo_Henky » 15 sep 2018, 22:38

Welkom terug. Ik zie een bekend zadel op die Corona fiets. Dat is nu namelijk mijn zadel. Heb ik destijds waarschijnlijk van je overgenomen :D
Geniet nooit met mate

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 15 sep 2018, 23:33

Hey motormuis,

Welcome back mate!

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Motormuis

Berichtdoor Motormuis » 16 sep 2018, 03:37

TLRTwins schreef:Die corona.... waar kwam die kuipset vandaan.

zo mooi design...

Was geen kuipset. Waren de originele kuipen, maar dan overgespoten. Alleen de belettering en de corona draak waren stickers. De rest was allemaal gespoten incl. airbrush schaduw. Ik heb me laten vertellen dat die kuipen gespoten zijn bij de spuiter waar het wsbk team ook de kuipen laat doen. Dit heb ik echter nooit geverifieerd.

Motormuis

Berichtdoor Motormuis » 16 sep 2018, 03:39

Turbo_Henky schreef:Welkom terug. Ik zie een bekend zadel op die Corona fiets. Dat is nu namelijk mijn zadel. Heb ik destijds waarschijnlijk van je overgenomen :D

Dat kan maar zo. Ik heb toen een verkooptopic hier aangemaakt en bijna alles verkocht. Ik woonde toendertijd in Den Haag, maar inmiddels al weer heel wat jaartjes terug in Nijmegen. Ik zie dat jij hier niet ver vandaan woont. Binnenkort anders een keer meeten? Ben wel benieuwd naar je fiets..

Motormuis

Berichtdoor Motormuis » 16 sep 2018, 03:40

Rinidpp schreef:Hey motormuis,

Welcome back mate!

Rini

Thanx! Heb het gemist! We komen elkaar vast wel een keer tegen bij een meeting!

Motormuis

Berichtdoor Motormuis » 16 sep 2018, 03:40

stryker schreef:Ben ik effe blij dat mijn tlr bij een echte liefhebber is terecht gekomen.
Ik mis de fiets al hier. En zeker de sound.
Hopelijk ben je zonder al teveel problemen thuis geraakt.
Je hebt er grootste plannen mee en ik hoop dat je ze kan verwezelijken en er nog veel plezier gaat van hebben.
Ik wens je nogmaals er veel succes mee en veel veilige kilometers en ga zeker het eventuele draadje volgen van de fiets.

Gaat helemaal goed komen. Komt zeker nog wel een draadje tegen die tijd. Wellicht als ik hem begin volgend jaar in ga voeren dat ik er 1 open.

Motormuis

Berichtdoor Motormuis » 16 sep 2018, 03:42

Dvis schreef:Welkom, mooie fietsen zeg,

Peter heeft nog wel achtershocks liggen :D

Ik lees inderdaad dat hij tegenwoordig de man is waar je voor dat soort dingen kan zijn. Volg hem ook al op FB. Deze zomer heeft de Gixxer flink wat upgrades gehad dus de TLR is volgend jaar pas aan de beurt.

Terug naar “Nieuwe TL'ers”