Goedemorgen allen,
Ik ben nieuw op het forum en op een tlr ik kom uit Emmeloord ben 29 en Dennis is mijn naam
Na een aantal jaren geen motor in bezit te hebben gehad was het woensdag de dag ik ging proefrijden op een toch wel droom fiets een zwarte tl1000r uit 2000 met maar 30000 km gelopen bij barbier motorsports in havelte .
Na alle checks mocht ik dan de weg op , omdat ik zelf jaren op een zzr 1100 gereden had was het gewicht en het vermogen in theorie goed te behappen maar dan na een paar km rijden toch die gashendel maar wat verder open WAT EEN GEWELD EN GELUID ik was opslag verliefd verloofd en getrouwd haha omdat ik ook nog op een gsxr 1000 zou rijden ik met een smile van oor tot oor terug om na 2 km op de gsxr terug te keren met een slap excuus ik MOEST de tlr na wat onderhandelen dezelfde dag nog mee naar huis genomen ik ben verkocht aan de TLR.
Nieuwe Tlr er
Re: Nieuwe Tlr er
Welkom 

Welkom,
En ik begrijp maar al te goed dat je gelijk verliefd verloofd en getrouwd ben met de R
ik had t zelfde!
geniet ervan
Grtz, Thomas
En ik begrijp maar al te goed dat je gelijk verliefd verloofd en getrouwd ben met de R
ik had t zelfde!

geniet ervan

Grtz, Thomas
- pedrodetski
- Moderator
Welkom! 

- pedrodetski
- Moderator
Bijna goed!

Je moet denk ik een ander linkie posten.

Je moet denk ik een ander linkie posten.
welkom !

gok ik
gok ik

3½ TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior
self-claimed modern day tls savior
welkom.
veel veilige kilometers gewenst
veel veilige kilometers gewenst