Morgen ga ik em ophalen......
-
-
Re: Morgen ga ik em ophalen......
Ziet er nog héél netjes uit !
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Veel plezier met je nieuwe aanwinst

Beauty, echt strak hoor.
Rini
Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!
Mooie fiets en nog in de snelste kleur ook... 

-
Vandaag een standaard gekocht en busjes die je in de achterbrug kunt schroeven ... zwarte uiteraard ... handig .... kun je het achterwiel en ketting makkelijk schoonmaken en de ketting smeren....
-

Op de bok
-
Ik heb toch maar allemaal spulletjes gekocht om em weer helemaal origineel te maken. Mijn vrouw reed laatst achter mij en zei ziet er gaaf uit maar die knipperlichten dat is het em niet, nauwelijks te zien. Het gaat om de looks maar ook om de veiligheid..... en moet eerlijk zeggen ..... dat rode achterlicht vind ik eigenlijk veel mooier dan een witte led

-
-
Ik heb er een ander achterframe op gehaald waar wel de haken aan zitten, een langer binnenspatbord, achterlicht, kentekenplaat licht en knipperlichten....allemaal terug origineel
-
Linker schroefje kentekenplaat staat nu ook recht ....
....

Goed bezig!Deefkestl1000s schreef: ↑28 jun 2019, 20:55Ik heb er een ander achterframe op gehaald waar wel de haken aan zitten, een langer binnenspatbord, achterlicht, kentekenplaat licht en knipperlichten....allemaal terug origineel
Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!