
Yes, nog een TLS. Een mooie grijze uit België.
Ze heeft 44k op de teller staan en heeft een gescheurd frame. Waarschijnlijk bij een circuit dag behoorlijk gezwabberd wat waarschijnlijk de rotatiedemper van het frame afgetrokken heeft.
Wel even over nagedacht en in overleg met de verkoper gesproken over de staat van de TLS. Eigenlijk vind ik het zo'n mooi project, het bleef maar knagen, gedachten over wat ik allemaal zou kunnen doen, vooral hoe breng ik haar in de juiste staat terug.
Na de onderhandeling door de verkoper getipt van een TLS frame met NL kenteken. Daar ben ik gelijk achteraan gegaan en staat ondertussen achter mijn meisie.

Zondag naar België gereden, warm ontvangen door Curt en zijn vrouw. De TLS stond al buiten in de zon. Onder een lekkere bak koffie en heerlijk gebak hebben we het natuurlijk over de TLS'en gehad. Samen de S op de aanhanger gezet en vastgebonden voor een reis van 2,5h, terug naar Enschede.
Elkaar de hand geschud, beloofd dat ik haar als ze weer rolt, kom laten zien. Dat gaat ook zeker gebeuren.
Thuis haar eerst voorzichtig naast mijn meisie neergezet, kijken of ze elkaar een beetje pruimen.

Dat zag er goed uit, man wat ben ik trots, nog zo'n meid erbij. Zal haar eerst eens goed aan het lopen maken. Dan zal de echte klus gaan beginnen, het ombouwen van frame-B, naar frame-NL.
Volgende week krijg ik bericht van de VIN-info.com organisatie over haar verleden. Dit is een betaalde dienst waar haar doopceel gelicht kan worden, de nodige informatie waarschijnlijk uit tevoorschijn komt. Voor de liefhebbers, kost ongeveer €9,=! Hier komt serieuze informatie vandaan.
Daarna geprobeerd ruimte te maken voor mijn meisie, om vervolgens de 'Second Love' TLS op de plek van haar te plaatsen. Er kan gesleuteld worden.

Oh ja, ik was zo onder de indruk, onderweg kijken of alle riemen nog vast zaten, er toch maar gelijk opgekropen, geen helm, anders had ik echt een stukkie geprobeerd.

Curt, nogmaals bedankt.
Wordt heel zeker vervolgd....
Rini