Scheveningen meeting

Is er nog iets te doen voor de TL liefhebbers???
Mike88

Re: Scheveningen meeting

Berichtdoor Mike88 » 07 aug 2017, 21:24

Stefan schreef:Vervelend Mike, wanneer is je zitting?

De politie hoeft het niet eens te hebben vastgelegd met meetapparatuur. Ze mogen ook de boordsnelheidsmeter van het voertuig gebruiken, alleen gaat er dan eerst nog een correctie van een x aantal km/uur af ivm eventuele miswijzing van het voertuig, dan nog de verplichte "meetcorrectie" en dan hebben ze dus pas de snelheid waarvoor ze een verbaal schrijven.
Geloof dat de correctie voor miswijzing op iets van 10% zit.
Maar als er inderdaad 2 agenten in het voertuig zaten dan wordt erg lastig voor je om aan te tonen dat je een andere snelheid hebt gereden dan zij aangeven. Of had je op dat moment je navigatiesysteem/telefoon aanstaan en is daar iets op vastgelegd?

Veel succes in ieder geval!

Zo ging t ook indd met zo'n boordsnelheidsmeter, 120 op een 50 weg waar dan 12 correctie van af ging. Hielden ze 58 te hard over, leuke boete plus die ........ cbr cursus die €1173 kost.
Woensdag is mn zitting k hoop hem dan retour te krijgen en kan ik alsnog aanschuiven voor de Scheveningen meeting. Ik rij wel ergens safe in the back :-"
EVIL TWIN SUPERBIKE

Stefan

Berichtdoor Stefan » 08 aug 2017, 10:10

Voor het totaalbedrag straks had je waarschijnlijk een TLS er bij kunnen kopen :-"

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 08 aug 2017, 12:31

Dat klopt, zo vergaat het mij het afgelopen jaar ook, de vele kilometers maken dat je ook vaker langs allerlei lenzen komt, dan net effe......

Echt shit!

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 08 aug 2017, 18:40

Kijk tegen een leuke boete aan indd.. t is wat!
Probleem is ik rijd met mn hart en niet met mn hoofd, passie voor snelheid gaat boven mn gezonde verstand soms k denk dat wij motor freaks daar allemaal last van hebben. 58 te hard is 2mm op je gashandvat..
EVIL TWIN SUPERBIKE

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 09 aug 2017, 00:20

circuit betere plek voor je dan

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 09 aug 2017, 07:38

TLRTwins schreef:circuit betere plek voor je dan

Hehe ja dat zou je zeggen he, k ben Assenaar t ligt letterlijk om de hoek..
Ooit wordt ik verstandig
EVIL TWIN SUPERBIKE

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 09 aug 2017, 16:06

Mike88 schreef:Hehe ja dat zou je zeggen he, k ben Assenaar t ligt letterlijk om de hoek..
Ooit wordt ik verstandig

To become old and wise, you have to be young and stupid 8)

Mike88 schreef:Ik rij wel ergens safe in the back :-"

Achteraan rijd je doorgaans harder om weer bij de groep te geraken.. en als je als allerlaatste rijd ben je vast makkelijker te pakken met een lasergun :roll:

Maar dikke oef, wat een bedrag.. cursus volgen is misschien nog wel het ergste..
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 09 aug 2017, 17:33

Vanochtend even doormidden gezaagd in de militaire rechtbank, maar 18 augustus krijg ik hem voorlopig terug \:D/ hoop bij de meeting te kunnen zijn!
Indd Loki ik rijd wel ergens in t midden dan, passeren jullie me maar links als we 30+ km/u gaan hahaha
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 09 aug 2017, 23:23

Goed te horen Mike, shit dat je zoveel geld kwijt raakt, echt klote! Ook nog eens zo'n cursus erachter aan.....

Top dat je erbij bent.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 10 aug 2017, 06:23

geen voorwaarden aan het terug krijgen?

cursus en poen aftikken en klaar?

is maar geld joh....

rayke22

Berichtdoor rayke22 » 10 aug 2017, 06:50

cbr-cursus....is dat niet voor Hondarijders :?: :badgrin: :badgrin:

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 10 aug 2017, 14:31

TLRTwins schreef:geen voorwaarden aan het terug krijgen?

cursus en poen aftikken en klaar?

is maar geld joh....

Ik zie werkelijk waar door de bomen het bos niet meer, drie instanties die me straffen, verschillende rechters en officieren van justitie gehad en t CBR die daar weer onafhankelijk van staat. Gisteren van de rechter gehoord u krijgt hem voorlopig terug vr 18 augustus per post u mag niet rijden voordat u hem fysiek in handen heeft. Prima baasje wacht wel..
Die CBR cursus moet ik sowieso betalen binnen een week, daarna in bezwaar gaan. T CBR bepaald na afronden van die cursus of ik hem definitief terug krijg. Zo DENK ik dat het nu loopt..
Wat een rompslomp he..

Maargoed 27 augustus is D day?
EVIL TWIN SUPERBIKE

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 10 aug 2017, 18:44

Je hebt het denk ik bij rechte eind. Als jij die cursus doet met je benen op tafel en hand in je broek, zegt het CBR meneer vink heeft het niet begrepen en we adviseren dat hij de cursus nogmaals doet. En nu met een wat meer proactieve houding.

Maar goed paar knaken lichter en wordt vanzelf 18 augustus. Je kan in ieder geval weer rijden.

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 10 aug 2017, 19:55

TLRTwins schreef:Je hebt het denk ik bij rechte eind. Als jij die cursus doet met je benen op tafel en hand in je broek, zegt het CBR meneer vink heeft het niet begrepen en we adviseren dat hij de cursus nogmaals doet. En nu met een wat meer proactieve houding.

Maar goed paar knaken lichter en wordt vanzelf 18 augustus. Je kan in ieder geval weer rijden.

K heb al wat YouTube filmpjes gekeken, waarschijnlijk met een stel alcoholisten en junkies en andere snelheids duivels foei tegen mekaar zeggen onder begeleiding van een miep die net dr diploma sociale hulpverlening af heeft. T wordt als t goed is gegeven door Verslavingszorg Noord Nederland k ben zeer benieuwd! En zo is dat t wordt vanzelf de 18e nog even geduld..
Heb dr wel zin an die meeting nu nog kijken hoe t er dan voor staat :D
EVIL TWIN SUPERBIKE

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 14 aug 2017, 09:35

Alcoholisten en snelheidsduivels..... daar ga jij dan zeker nieuwe vrienden maken! :lol:
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Terug naar “TL Meetings”