Als de machine weer goed loopt ga je weer een blij man worden! En dan nu kijken of je het ding een poosje vast kan houden....

pedrodetski schreef:.....En dan nu kijken of je het ding een poosje vast kan houden
loebassie schreef:pedrodetski schreef:.....En dan nu kijken of je het ding een poosje vast kan houden
houden
.. zal wel weer uitdraaien op een beetje pimpen, raggen en verpatsen
Jobio schreef:Oelala fransie! Binnenkort maar eens even samen freubelen?? Dan kan bij mij het stof er ook af![]()
loebassie schreef:.. kwam ik erachter dat het kabeltje van de achterrem er tussen was gekomen![]()
Loki schreef:
Leiding jongen, leiding..
loebassie schreef:gisteren ben ik eens op zoek gegaan naar de reden van het beroerde lopen.
eerst tps controlepaperclip d'r in, starten, (beroerd) lopen en tank omhoog. tijdens deze handeling sloeg 'tie over en gelijk weer beroerd lopen, hé
![]()
eerst even aan de kabeltjes 'freubelen' .. bleek het gewoon de achterbougiedop te zijn die niet helemaal tof was. reserve dop erop, kabel 1cm ingekort.. erop met die dop en lopen als een naaimachine on steroïden. YES.
Gelijk maar de airbox mod deels uitgevoerd ! zat ook al een K&N filter in de box. manmanman ging alles maar so easy.
vandaag even de zwarte undertray, action rood spuiten, ziet het alweer wat netter uit en steekt het niet zo af..
loebassie schreef:Moet je niet te vaak doen, onze auto is ondertussen bijna mat-blauw geworden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast