Ik ben Cor de Groot en rijd vanaf het eerste begin op een Kawasaki (sorry

Ben begonnen op een H1 Mach 3, 500cc driecilinder, daarna een Z900 en vervolgens een ZZR1100 waarvan ik er twee heb gehad. Momenteel rijd ik ook op een ZZR1100. Daarnaast heb ik met een Kawasaki Z1000 deelgenomen aan sprint en dragrace wedstrijden
Eerst in de standaard klasse later in zwaardere klasse boven 1000cc met een 2400cc Kawasaki dubbelblokker. Daarna weer terug naar een enkelblokker met injectie op nitro. Ik ben een echte Kawa liefhebber.
Een tijd terug was ik met mijn broer in een motorzaak en zag daar een Suzuki TL1000R. Ik vind dat een geweldige mooie motor om te zien en het tweecilinder geluid heeft mij altijd al aangesproken. Ik heb het echter nooit aangedurfd om er een aan te schaffen. Maar dat gaat veranderen.
Ik heb besloten om binnenkort toch een tweecilinder aan te schaffen en wel een TL1000R. Vandaar mijn aanmelding bij dit forum waar ik hoop eventuele ervaringen met jullie te delen en ook antwoord te krijgen eventuele vragen. Daarnaast vind ik het interessant om ervaringen, problemen en oplossingen van anderen te lezen.
Dank voor de aanmelding bij dit forum