Nieuw en even voorstellen.

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Plaats reactie
gix-addict
Nieuw en even voorstellen.

Bericht door gix-addict » 22 jun 2022, 20:44

Goedeavond,

Ik zal me even voorstellen, John, 37 jaar en woonachtig in de provincie Zeeland.
Eergisteren na wat zoeken (op internet) en afwegen de rit naar Belgie gemaakt en mijn eerste TL1000R gekocht.

Altijd al een prachtmotor gevonden, maar na 2 jaar 25 kw op een GS500 toch de keus voor de GSX-R gemaakt en eigenlijk op 2 kleine uitstapjes (GSX-S1000 en BMW S1000RR) altijd bij verschillende GSX-R's gebleven.
Heb nog steeds een GSX-R 1000 uit 2014 staan, maar rijdt weinig helaas door 2 kleine kinderen thuis.
Hoop volgende jaar wel wat meer te gaan rijden, maar het aanpassen, verbeteren en onderhouden/poetsen van mijn motor is ook hobby dus kom de tijd wel door.

Doordat ik toch steeds bleef kijken naar de TL-R's toch de keus gemaakt er 1 bij te kopen, nu de prijzen blijven stijgen.
Weet niet of het door stijgt maar de kans op een net exemplaar wordt steeds kleiner.

Dus eergisteren een blauw/witte 1998 TL-R gekocht, wel wat km's op de klok maar gezien de km's en de leeftijd nog fris.
Ik zie weinig/geen verprutste bouten of andere bouten dan origineel, en gelukkig ook niet teveel aangepast, want wil hem origineel of tegen origineel zetten.

Plan is om hem binnenkort in te voeren en dan op het gemak te zoeken naar spullen, ik zal hier straks gelijk een topic voor aanmaken.

Grt John

Ps, foto's volgens nog maar krijg ze nog niet goed via my-album etc gelinkt

LuckyTLR

Re: Nieuw en even voorstellen.

Bericht door LuckyTLR » 23 jun 2022, 19:26

Welkom op het forum👍🏼

gix-addict

Bericht door gix-addict » 24 jun 2022, 09:59

Bedankt !

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 01 jul 2022, 23:35

Hoi John,

Welkom op het forum, zeker benieuwd naar wat plaatjes van je TLR.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

fred001

Bericht door fred001 » 04 jul 2022, 08:42

Hi John,

Nice, ben benieuwd naar de jouwe. Heb de mijne ingevoerd vanuit zwitserland en volledig gereviseerd, wat een gedoe! Als de jouwe klaar is kunnen we ooit eens afspreken, ik woon net onder brussel. Groetjes en veel plezier toegewenst met jouw tlr aanwinst!!!!!!!!!!

gix-addict

Bericht door gix-addict » 05 jul 2022, 23:39

Bedankt mannen,

Wat is de beste site om plaatjes te uploaden ?
Dan gooi ik er binnenkort enkele online.

Compleet reviseren gaat heel veel werk inzitten ja, dat geloof ik goed.
Ik heb nu de eerste delen binnen en wil hem eerst gereed zetten voor de keuring, dan van het najaar en winter verder zoeken naar spullen en de boel goed schoonmaken/onderhouden etc.

Grt

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 12 jul 2022, 23:24

Laat maar weten of ik je ergens mee kan helpen. Reviseren is een klus, maar niet complex.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

gix-addict

Bericht door gix-addict » 21 jul 2022, 13:14

Bedankt alvast !.

Eerst voor het najaar keuringsklaar en terug op NL kenteken.
Achterzijde al via slopers en cmsnl wat spullen besteld die ik netjes wil hebben.

Dan wat meters maken, en van de winter groter onderhoud en kijken wat ik voor de voorzijde netjes wil zetten :)

Plaats reactie