ff Voorstellen

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Miez

Re: ff Voorstellen

Bericht door Miez » 12 mei 2021, 09:54

Maar ff een plaatje bij het praatje (omdat ze zo knap is);

Afbeelding
'Zonder strijd geen overwinning'

Dvis

Bericht door Dvis » 12 mei 2021, 10:28

Welkom terug,

Mooi fiets hoor \:D/
Grtsz Dvis :D

Miez

Bericht door Miez » 28 mei 2021, 14:01

Thnx @Dvis!

Miez

Bericht door Miez » 28 mei 2021, 14:08

Ik kwam nog een plaatje tegen van mijn 'oude' TL in 2014, misschien waadt deze hier nog rond;

Afbeelding

Kenteken MZ-07-XF

f2ride2001

Bericht door f2ride2001 » 10 jun 2021, 09:24

Blijft een mooie kleur =D>
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

Miez

Bericht door Miez » 15 okt 2021, 15:32

Inmiddels staat mij TLS al een tijdje te koop. Niet zonder reden; het is een topper en er is altijd een 'maar', ik ben gevallen voor een oude liefde een Aprilia RSV Mille Tuono omgebouwd tot Scrambler (en ja 994cc 2 cilinder dus ik blijf in het thema.....).

Het verhaal naar deze motor toe is voor mij bijzonder, ik kocht deze in 2019 van een marinier die louter in het buitenland zat en aan deze 'built' was begonnen. Maar omdat het project te lang stilstond moest hij er afstand van doen. Er zat nog heel veel werk aan, hij liep niet en technisch moest er ook nog een ander worden uitgezocht en aangesloten. Er was wel al veel geïnvesteerd in (imho) kwalitatief een goede basis (Renthal/Brembo/Öhlins/HK Suspension), dus ik heb de motor meegenomen en maanden in een loods gezet, geen tijd en uiteindelijk ook te weinig kennis. Een goede vriend heeft het project uiteindelijk overgenomen en de motor bij een erkende garage laten opbouwen. Er moest uiteindelijk een ander blok onder welke direct is gereviseerd en ook alle bedrading is nagelopen en grotendeels opnieuw aangesloten. Deze vriend heeft de motor daarna een jaar in zijn woonkamer geplaatst, rijden deed hij er niet mee, hij heeft op zijn 58e namelijk nog geen rijbewijs en geen geduld er een te halen :). Een paar weken terug gaf hij aan dat motor toch verkocht moest worden, ik was net helemaal happy met mijn TLS, maar heb er toch voor gekozen de Aprilia te kopen. Het is een beest van een motor en het rijdt werkelijk fantastisch. Het zal niet ieders smaak zijn, maar ik ben er blij mee.

Afbeelding

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 18 okt 2021, 22:49

Hé Mies!

Veel plezier met je nieuwe vriendinnetje,

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Plaats reactie