ff Voorstellen

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Rinidpp
Contacteer:

Re: ff Voorstellen

Bericht door Rinidpp » 04 mei 2021, 10:09

Whow Michel,

Dat is een prachtige dame, ze ziet er idd heel mooi uit.

Zo snel te scannen ook nog zo origineel mogelijk.

Have fun to pick her up!

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Miez

Bericht door Miez » 04 mei 2021, 16:55

Hi Rini,

Dank voor je bericht. De vorige eigenaar heeft wel aardig waar (in mijn ogen) mooie veranderingen doorgevoerd. Een zwarte double bubble, stuurdemper, gewichten en frame zijn verwijderd. Ook de spiegels zijn er af maar alles 'past' voor mij goed in het thema. Eerst maar is lekker sturen, onderhoud krijgt ze deze week, banden/remmen zijn top. Eerste dingetjes waar ik aan denk, kleppen stellen en wat bedenken voor die rotatiedemper (vervangen?).

Is er iemand op het forum die klepjes kan stellen voor een forumlid?

Grt.
Michel

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 04 mei 2021, 19:19

Hey Michel,

Wat bedoel je met wijzigingen frame!? Wel benieuwd wat er gedaan is, of bedoel je dan de aanpassing die Suzuki uitgevoerd heeft op het frame.

Wil je best willen helpen met het kleppen stellen, waar zien we dan nog wel. Als er niet al te veel aan mankeert is het zo klaar, heb een kleine voorraad met shim-maten. Dan ook gelijk de sync en TPS doen.

Haal haar eerst maar op :D 8)

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Miez

Bericht door Miez » 04 mei 2021, 21:27

Top Rini en bedankt voor je leuke reacties!

Het frame binnen de kuip is weg (die beugels die vanaf de tank naar de spiegels lopen, dat frame bedoelde ik, niet het frame van de motor zelf).

Ik wilde haar zaterdag ophalen maar het weer lijkt niet al te best. :(

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 05 mei 2021, 09:29

Hoi Michel,

Zo heb ik mijn eerste TL ook opgehaald. Het gewei, zoals ze het noemen ontbrak. Hierdoor begon de kuip enorm te klapperen. Snel het gewei ertussen geprutst.
Er zaten ook andere spiegels op, lager en door de kuip geboord, grote gaten, de boel dicht laten maken en spuiten.

Mocht je dat gewei nodig hebben, volgens mij nog wel een liggen.

Benieuwd naar je dame!

Rini

Miez

Bericht door Miez » 05 mei 2021, 16:04

Hi Rini,

Ik heb een doos met 'goodies' alvast meegekregen, hier zit volgens mij een deel van dat gewei in, de stuurdemper en bevestigingsplaat, stuurgewichtjes, duozitje, originele kuipruitje en DB killers voor de BSM pijpen. In de kuip zitten geen gaten, op zich is dat wel mooi gedaan en de spiegel zit op het einde van de linker clip-on met een verrassend goed zicht. Maar mogelijk gaat dat wel buigen, dan moet ik het spulletje terugbouwen en kom dan wel bij je op de lijn.

Ik hoop dat de weergoden mij zaterdag gunstig gezind zijn.....

Groet,

Michel

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 06 mei 2021, 09:00

Het is zeker te hopen dat je er fatsoenlijk weer bij hebt, vooral als je wat km's moet maken, vreemde motor, toch weer ff wennen aan remmen, sturen e.d.

Toen ik mijn TLS gekocht had, 100km door de stromende regen gereden, vondt het totaal niet erg, als ik maar op de TLS mag rijden. Bij het ophalen van de TLS voor mijn zoon, bijna 150km door de stromende regen gereden. De proefrit was ook al zeiknat, week later opgehaald.

Suc6 zaterdag,

Rini

Plaats reactie