Het forum ter overname aangeboden

Alle mededelingen over dit forum komen hier te staan.
Plaats reactie
Mrlten
Contacteer:
Het forum ter overname aangeboden

Bericht door Mrlten » 17 jan 2021, 13:34

Na 14,5 jaar lid en 13 jaar de site admin van dit forum te zijn is het voor mij tijd om het stokje over te dragen aan een ander. Ik ben daarom op zoek naar iemand die het forum / tl1000.nl in zijn volledigheid van mij over wil nemen :!:

Wat houdt forum eigenaar zijn in?
Voor mij was het de afgelopen jaren vooral checken of er zich geen spammers op het forum hebben aangemeld en de hosting rekening betalen, that's it :lol:

Als je heel ijverig bent, zou je ook om de paar maanden forum updates kunnen installeren. Een update installeren is niet super simpel en vereist wel wat technische kennis. Dit kan ik proberen over te dragen naar de volgende eigenaar.

Wat kost het?
Het forum wordt bij een betrouwbare partij gehost en de hosting kost 97,50 euro per jaar. De rekening van dit jaar (t/m November 2021) is al betaald :)
PK's heb je geen fuck aan... paarden gaan toch niet harder dan 80
ex Kawasaki ZX6R - ex Honda CX500 - ex BMW R1100S - ex KTM 690 SMC - ex Suzuki TL1000S - ex Suzuki GSX-R1000 K5 - trapfiets

Loki

Re: Het forum ter overname aangeboden

Bericht door Loki » 18 jan 2021, 22:55

Allereerst bedankt Mrlten, voor alle jaren service.. 13 jaar alweer :o

Ben benieuwd of er genoeg leven in het forum zit voor mensen om het gaande te houden. Zie mezelf niet echt de taken op me nemen, maar zou wel bij willen dragen aan de kosten..
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Pedrodetski
Site Admin

Bericht door Pedrodetski » 20 jan 2021, 16:41

Ik heb de mogelijkheid gehad van Maarten om het forum over te nemen. Waarvoor dank Maarten! :D
Het Forum zal voorlopig gewoon zo blijven als dat deze altijd al is geweest.
Het is en blijft naar mijn mening een enorme bron aan informatie die we moeten koesteren. Hier zal ik dan ook zorg voor dragen. 8)
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 21 jan 2021, 14:21

Sluit me aan bij de dankwoorden van Loki en Peter aan Maarten. Maar vooral ook dat het forum blijft bestaan, het barst van de informatie, goed terug vindbaar. Mooi gebaar Peter. Thanks!

Wil tevens net zoals Loki al aangaf, ook financieel bijdragen aan continuering van het forum.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

f2ride2001

Bericht door f2ride2001 » 27 jan 2021, 09:49

Mooi gedaan Peter.

En anders had het ook bij mij terecht gekund. Dit ter informatie, je weet maar nooit.
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

Plaats reactie