dat wou ik even kwijt , verder dikke top hier
gr uit roden

harmjan schreef:komt zeker goed ... loe bassie
bieden kun je leren zeg ik dan maar ....
harmjan schreef:Heb gister een bochten set gekocht , nou kom ik terug van m'n werk en lees een heel verhaal , en het staat op slot. Ik wou het volgende even kwijt het is in geen zins m'n bedoeling om iets voor iemand z'n neus weg te kapen ! Sinds ik lid ben van deze site heb ik al veel informatie vergaard en wil dat graag zo houden . wou gewoon even zeggen dat ik het jammer vind hoe er gereageerd wordt maar snap het best .
dat wou ik even kwijt , verder dikke top hier
gr uit roden
loebassie schreef:harmjan schreef:komt zeker goed ... loe bassie
tja en verkopen ook
nikkootje schreef:loebassie schreef:harmjan schreef:komt zeker goed ... loe bassie
tja en verkopen ook
Ach loebassie......wees blij achteraf. Pijpen (laten) maken, flensjes regelen, flink poetsen om em toonbaar te krijgen, motor opnieuw af laten stellen......![]()
k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy () rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.
Inmiddels heeft ons moderator Mrlten em.
nikkootje schreef:k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy () rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.
Mrlten schreef:nikkootje schreef:k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy () rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.
Inmiddels heeft ons moderator Mrlten em.Als ik em ooit nog weg doe, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt
nikkootje schreef:loebassie schreef:harmjan schreef:komt zeker goed ... loe bassie
tja en verkopen ook
Ach loebassie......wees blij achteraf. Pijpen (laten) maken, flensjes regelen, flink poetsen om em toonbaar te krijgen, motor opnieuw af laten stellen......![]()
k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy () rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast