leuk filmpje, wat rijdt zo'n TL ineens totaal anders met een ander stuurtje hé?
ArnouTLS-TLR schreef:"Nog te doen:
- Oil pressure
- temp
- Fuel indicator 2x"
Al wat verder met deze punten?
ArnouTLS-TLR schreef:Nice, heb je een aparte draad getrokken vanaf de sensor of vanuit de kabelboom bij de cockpit?
ArnouTLS-TLR schreef:Ja nee, kan me er gewoon niet toe zetten...
Helluuuup
Digitus schreef:Heb je teveel afleiding? Andere dingen? Ik moet ook nog wat puntjes op de i zetten wat de TL betreft, maar ben op dit moment ff lekker aan het klooien met een oldskool moto...
Wordt nu wel een beetje krap met 7 motoren in de garage, heb veel te weinig ruimte ! Raar hoor, garage leek zo groot toen ik m net had![]()
Cubic Rules schreef:Hee een dikke oude GS met cardan. Mooi man zo een heb ik er ook staan. Alhoewel die van mij niet zo glimtHij heeft Jaaaaren stilgestaan en ik ben'm nu een nieuw leven aan het schenken. Van de week met een flesje benzine en de accu van de auto de GS laten lopen. Op de choke ging het prima maar zodra het gas open ging sloeg hij af. Dat moet ik nog ff uitzoeken hoe die afstelling van carburateurs ook weer zat. Ik kan me dus goed voorstellen hoe jij je avonden doorbrengt
(mischien moet ik dat niet vertellen maar bij mij gaat de zaag er in. die 80tiger jaren achterkant kan een stuk kleiner)
Digitus schreef:AAAAHHHH ZAGEN in een CLASSIC Suzuki?![]()
Afijn, heb je nog onderdelen nodig, ik heb een GS850 donorbike erbij staan![]()
Slecht lopen na een tijd stilstaan is een kwestie van de carbs eraf en ff grondig schoonmaken. Voor een paar euro koop je in de US een speciale o-ring set, en dan is het weer helemaal fris.
En als je serieus met het ding gaat rijden, ff alle stekkerverbindingen blank maken, anders heb je kans dat de gelijkrichter/spanningsregelaar en dyname er mee stopt.
Ben wel benieuwd...foto ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast