TL1000R project voor circuit racer
Re: TL1000R project voor circuit racer
Ziet er inderdaad heel goed uit, keep up the good work!
Mas o menos
TL Henky = Turbo Henky ??? 

Eh ja die..BMWMPower schreef:TL Henky = Turbo Henky ???

The coolest car alarm tester by far - TL1000
...En ineens kan ik deze onderdelen (rubbers) niet meer plaatsen. En kom ze ook niet tegen in het werkplaatshandboek van de TL1000R. (Of ik kijk eroverheen natuurlijK!) Staat L/R op.

Voor tussen tank en frame is m'n eerste gedachte..
The coolest car alarm tester by far - TL1000
Deze heb ik voor tussen het frame en de tank. De andere kan ik nog steeds niet plaatsen.

Ook even een foto van de status nu.

Ook even een foto van de status nu.

- Oost-TL1000R
Deze rubbers zitten onder je zadel. Om je tail te bevestigen...BMWMPower schreef:...En ineens kan ik deze onderdelen (rubbers) niet meer plaatsen. En kom ze ook niet tegen in het werkplaatshandboek van de TL1000R. (Of ik kijk eroverheen natuurlijK!) Staat L/R op.

Moeten hier geen bussen zitten? Tussen het blok en het chassis? Ik heb het gevoel dat er vanaf het begin af aan een aantal onderdeeltjes missen. Stel ik draai hier zelf teflon ringen voor?

Ik zie het al. De bussen zitten er wel in maar je dient ze naar het blok te tikken en te borgen met een moer.
Weer een update....wel een tegenvaller!! M14 bout van de carterplug lam en een gat van de M8 van de voorste cylinder lijkt wel een M10!! Kijken hoe ik dit weer moet gaan oplossen....

En de koppelingshendel wil ik echt anders! Met choke kabel. Rem voor is wel gaaf. Nissin met Suzuki hendel, zwart.
Zo weer een stuk verder. De uitlaat aan één kant er onder. Even een vraag:
Zit hier (zie foto onder) een mof tussen of flens pakkingen? En kan ik deze halen bij de automaterialen zaak???

Morgen verder met bedrading. Radiator en oliekoeler er weer voor. Alle olie en koelvloeistofleiding afmonteren en vullen.
Zit hier (zie foto onder) een mof tussen of flens pakkingen? En kan ik deze halen bij de automaterialen zaak???

Morgen verder met bedrading. Radiator en oliekoeler er weer voor. Alle olie en koelvloeistofleiding afmonteren en vullen.
Ow ja:
M14 en M8 bouten met helicoils gerepareerd! Top!!!
M14 en M8 bouten met helicoils gerepareerd! Top!!!
- polthergeist
Jups daar hoort een pakking tussen. Kan je gewoon bij een motor zaakje bestellen.
2 fast 2 live, 2 young 2 die