Dat heb ik zeker geprobeerd, alleen zijn de waarden dan niet zoals ze horen te zijn, heeft me best wat moeite gekost.
Rini
Dat heb ik zeker geprobeerd, alleen zijn de waarden dan niet zoals ze horen te zijn, heeft me best wat moeite gekost.
Dat wist ik niet heb het zo altijd gedaan nooit problemen mee gehad. Hoe weet je dan of de waarde wel goed zijn?
Zo heb ik het dus uiteindelijk ook gedaan. De PCIII en de laptop hebben me daarbij geholpen. Laptop aansluiten en de RPM uitlezen van de PCIII, mooi gelijk met de naald iig.D81 schreef: ↑22 jun 2021, 17:50Dat wist ik niet heb het zo altijd gedaan nooit problemen mee gehad. Hoe weet je dan of de waarde wel goed zijn?
Als je contact aan zet en je heb ze eerst al op 0 staan gaan ze beide wat omhoog. Ik doe altijd contact aan en dan zet ik ze net voor het zwarte stokje. Dan til je het puntje van de naalden over het zwarte stukje heen en klaar.
Ah ja zo kun je het ook doen ik heb PCII nog en heb geen kabel voor de laptop om dat aan de praat te krijgen. Sofware heb ik inmiddels wel dankzij een forumlid.Rinidpp schreef: ↑23 jun 2021, 10:38Zo heb ik het dus uiteindelijk ook gedaan. De PCIII en de laptop hebben me daarbij geholpen. Laptop aansluiten en de RPM uitlezen van de PCIII, mooi gelijk met de naald iig.D81 schreef: ↑22 jun 2021, 17:50Dat wist ik niet heb het zo altijd gedaan nooit problemen mee gehad. Hoe weet je dan of de waarde wel goed zijn?
Als je contact aan zet en je heb ze eerst al op 0 staan gaan ze beide wat omhoog. Ik doe altijd contact aan en dan zet ik ze net voor het zwarte stokje. Dan til je het puntje van de naalden over het zwarte stukje heen en klaar.
Rini
Dat zijn mooie aanpassingen, goed om uit te laten voeren. Mijn WP achterschokbreker doet het goed, maar niet vergeleken bij de HyperPro op de andere TLS. Moet daar toch maar eens aan geloven.
Is echt een aanrader.