contactslot

Alles over de TLS
Plaats reactie
Rolandb

contactslot

Bericht door Rolandb » 07 jan 2019, 20:18

ik ben weer wat aan het rommelen aan mijn project om de laatste problemen op te lossen .
ik heb de kabelboom van mijn cockpit verlengt vond dat er behoorlijk spanning op stond na het ombouwen naar sbk stuur en er kwamen al schuurplekken op de kabelboom die ik door het voorste gat in het frame had gestoken .nu heb ik lengte genoeg voor een mooie spanningsloze route :D
nu had ik mijn contactslot al verplaatst naar een plek onder het luchtfilterhuis aan de linkse kant van het frame maar dat is ook niet echt ideaal .
nu wil ik mijn contactslot vervangen voor een schakelaar aan/uit maar zit er een weerstand in het contactslot :?:
ik heb de draden 5 cm onder het slot geknipt en ik ben wat aan het meten geweest door het slot heen met het slot op de aan stand .
nu meet ik tussen de draden grijs & bruin een waarde tussen 0 en 25 ohm :?: hoe meer ik aan de draden wiebel hoe meer schommeling :oops: dit lijkt me niet echt goed . tussen de draden rood & oranje meet ik tussen 0 en 1,5 ohm deze schommeling is ook met het wiebelen van de draden :?:
tussen de draden zwart/wit & oranje/geel meet ik 99,4 ohm wat ik ook aan de draden rommel dit blijft zo .
nu ik qua elektra niet verder kom dan wat meten en vragen stellen :( :( zou ik graag wat hulp kunnen gebruiken voor dit euvel .
hoe sluit ik nu alles aan op de schakelaar zodat het werkt . zijn er draden die kan laten vervallen :?: of gewoon kan doorverbinden :?:
parkeer licht mag van mij wel vervallen .
aan de heren die er wel verstand van hebben alvast bedankt voor de hulp :grin:

Plaats reactie