uitlaten "renoveren"

Voor al je technische vragen over je TL
Plaats reactie
p-daddy

uitlaten "renoveren"

Bericht door p-daddy » 14 apr 2006, 22:44

volgens mijn dealer moet ik de de geluidsabsorberende matten in m'n uitlaten vervangen omdat deze gedeeltlijk weg zijn. Als ik dit niet doe zouden m'n carbon BOSjes te heet kunnen worden waardoor ze gaan scheuren. Dit grapje zou me zo'n 100 euro kosten. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en dit zelf gedaan heeft?
twin power

mieltls

Bericht door mieltls » 15 apr 2006, 02:50

Is die €100,- de prijs voor het erin te laten maken of voor de hervulkit? De kit kost namelijk op de bos site €39,90 per demper. Dus als die €100 incl. montage is zo ik het laten doen. Zoniet zou ik de kit zelf bestellen op het net. Ik heb wel eens gehoord dat het inderdaad zo is als het dempingsmat. ver weg is dat het carbon kapot gaat door de warmte. Ikzelf heb het nog nooit gedaan het vervangen maar ik heb een link gevonden op het net waar ze het ook met ander materiaal doen als het originele uitlaat spul. Het is in het engels.
http://www.yft.org/tex_vfr/tech/repack.htm

misschien heb je hier iets aan.

p-daddy

Bericht door p-daddy » 18 apr 2006, 23:12

Ik zal nog ff mailen met MCV over de exacte prijs. Denk dat ik het toch maar laat doen en gelijk maar een setje db killers erbij bestellen.
twin power

Rich

Bericht door Rich » 19 apr 2006, 09:45

Met de Lasers was ik 92 euro kwijt en dacht dit eerst zelf te doen...nietdus daar de pijpen ovaal zijn springen ze uit vorm..
Dus zijn ze toch opgestuurd en zag bij teruglevering dat ik gelijk nieuw carbon had ook... :lol:
TL is de deur uit lang leve mijn Ducati 996S..

Plaats reactie