Is er iemand van plan om te gaan?
22 April, vorig jaar prachtig weer en top racen.
WSBK Assen?
WSBK Assen?
I want to share something with you: The three little sentences that will get you through life. Number 1: Cover for me. Number 2: Oh, good idea, Boss! Number 3: It was like that when I got here.
Re: WSBK Assen?
Yup, zoals elk jaar GT-tribune weer een zitje warm houden, hopelijk ook weer als gebruikelijk mooi weer 

Hoezo zijwieltjes??
- pedrodetski
- Moderator
Als het een beetje mee zit ben ik ook van de partij! 

Ik denk er nog eventjes over na, is best een lange zit vanaf het zuidelijkste puntje van brabant.
Suzuki TL Makes life way more fun!

Dat weekend werken dus ga ik des vrijdags naar de trainingen, ik zal je plekkie op de GT warm houden Fiksert.

XS360 2x, XL500S, VF700, Maicoletta 250, CBX1000, SV650S, TL1000R, SP1.
Heel fijn, weet ik tenminste wie er voor mij heeft gezeten. Scheelt weer dat knagende warme wc-bril gevoel van, wie was het 

Hoezo zijwieltjes??
Als het ff kan zal ik zeker weer eens richting Assen sturen op die dag!!
Als de weergoden gunstig gezind zijn stuur ik zondag lekker die kant op
@ Fikser: ik wil je wel bellen als ik daar ben zoals afgesproken tijdens de meeting, maar kwam er achter dat ik je nummer helemaal niet heb hahaha
stuur ff PB'tje...of sms me, want jij hebt die van mij wel
Als de weergoden gunstig gezind zijn stuur ik zondag lekker die kant op

@ Fikser: ik wil je wel bellen als ik daar ben zoals afgesproken tijdens de meeting, maar kwam er achter dat ik je nummer helemaal niet heb hahaha
stuur ff PB'tje...of sms me, want jij hebt die van mij wel

Nou, gezien de weersverwachtingen....ben ik zondag toch niet in Assen te vinden denk ik zo.
Erg jammer, maar als het zo gaat regenen, kijk ik wel thuis op de buis
Erg jammer, maar als het zo gaat regenen, kijk ik wel thuis op de buis

Weer ziet er niet echt aantrekkelijk uit, maar we gaan wel
Nog even de laatste dingen doen als boodschappen, beetje de tent aan kant en oma halen die op junior gaat passen (of andersom, dat weten we niet echt zeker
)
Dan is het nog wachten op een berichtje van Schilly die al in Duitsland (zuid) is, dan is het "go time". Schilly ophalen op het rendezvous punt in duitsland en dan door naar Geeste voor een bbq (onder de party tent waarschijnlijk) en overnachten. Dan gaan we het morgenochtend wel zien wat de dag brengt.
Heb er ondanks het weer enorm veel zin an
Niet van suiker toch, Stefan? En ik heb een regenpak
Mocht er iemand nog een kaartje voor de GT/hoofdtribune willen, door een probleem met zijn hand kan 1 van de mannen niet mee dus heb er eentje over voor 50 euro mag ie weg. 06-12179203 en anders ben ik die idioot die morgen naast de kassa staat te schreeuwen dat ie een kaartje over heeft

Nog even de laatste dingen doen als boodschappen, beetje de tent aan kant en oma halen die op junior gaat passen (of andersom, dat weten we niet echt zeker

Dan is het nog wachten op een berichtje van Schilly die al in Duitsland (zuid) is, dan is het "go time". Schilly ophalen op het rendezvous punt in duitsland en dan door naar Geeste voor een bbq (onder de party tent waarschijnlijk) en overnachten. Dan gaan we het morgenochtend wel zien wat de dag brengt.
Heb er ondanks het weer enorm veel zin an

Mocht er iemand nog een kaartje voor de GT/hoofdtribune willen, door een probleem met zijn hand kan 1 van de mannen niet mee dus heb er eentje over voor 50 euro mag ie weg. 06-12179203 en anders ben ik die idioot die morgen naast de kassa staat te schreeuwen dat ie een kaartje over heeft

Hoezo zijwieltjes??
Fiksert, ik heb je plekkie gisteren opgewarmd.

XS360 2x, XL500S, VF700, Maicoletta 250, CBX1000, SV650S, TL1000R, SP1.
Fikser schreef:Mocht er iemand nog een kaartje voor de GT/hoofdtribune willen, door een probleem met zijn hand kan 1 van de mannen niet mee dus heb er eentje over voor 50 euro mag ie weg. 06-12179203 en anders ben ik die idioot die morgen naast de kassa staat te schreeuwen dat ie een kaartje over heeft
om eerlijk te zijn lijkt me dit een uiterst geschikt baantje voor je..

ik ben niet van de partij, ik mag mee gaan helpen bij zeskamp.
kleine kindertjes afkeuren sounds like a lot of fun.
ik had alleen veel liever in Assen gezeten

Whoehaaaaa, wat een weekeinde
Droog naar Duitsland gekomen (klein buitje bij Hilversum maar dat telt niet) de rest was als vanouds, prima geregeld. Vanoctend wel in regenpak naar de baan en dat de hele dag aangehouden. Alles gezien, half droog/half nat, helemaal nat en helemaal droog. Voldoende spektakel om het de moeite waard te maken om zelfs hagel op je kop te krijgen
Terugweg zonder regenpak kunnen doen, wel een paar kleine buitjes gehad maar daar waren we zo doorheen gereden.
Kaartje was redelijk snel verkocht, Schilly zag een meneer met 50 euro in zijn hand bij de kassa. Hij ruilt het zo met je om zei hij, blijkbaar heeft hij er oog voor, iedereen blij
Volgend jaar gaan we weer, weer of geen weer, superbikes is te leuk om niet te gaan

Droog naar Duitsland gekomen (klein buitje bij Hilversum maar dat telt niet) de rest was als vanouds, prima geregeld. Vanoctend wel in regenpak naar de baan en dat de hele dag aangehouden. Alles gezien, half droog/half nat, helemaal nat en helemaal droog. Voldoende spektakel om het de moeite waard te maken om zelfs hagel op je kop te krijgen

Terugweg zonder regenpak kunnen doen, wel een paar kleine buitjes gehad maar daar waren we zo doorheen gereden.
Kaartje was redelijk snel verkocht, Schilly zag een meneer met 50 euro in zijn hand bij de kassa. Hij ruilt het zo met je om zei hij, blijkbaar heeft hij er oog voor, iedereen blij

Volgend jaar gaan we weer, weer of geen weer, superbikes is te leuk om niet te gaan

Hoezo zijwieltjes??
ik zat bijna te janken bij de crash van Smrz,
wat een wedstrijd!
wat een wedstrijd!