TL1000.nl goes Germany!
In dat plaatsje kun je volgens mij ook tweewielers huren aangedreven door zwaartekracht en de plaatselijke heuvel af stuiteren.. 

The coolest car alarm tester by far - TL1000
- tuckshop ted
Re: TL1000.nl goes Germany!
We have a party go to the German TL Treffen every year.
Numbers are not what they used to be, this year saw around 50 - 60 riders turn up.
In 2017 the meeting is on the German side of Lake Constance again at a nice camp site that was used in 2014 I think.
The meeting in 2017 will take place on WE 23-25th June in Radolfzell-Böhringen at the camping site on the Bohringer See.
http://www.boehringersee.de/
I image we will have between 4 to 8 riders make the trip from the UK.
It would be nice to have a contingent from tl1000.nl attend.
Numbers are not what they used to be, this year saw around 50 - 60 riders turn up.
In 2017 the meeting is on the German side of Lake Constance again at a nice camp site that was used in 2014 I think.
The meeting in 2017 will take place on WE 23-25th June in Radolfzell-Böhringen at the camping site on the Bohringer See.
http://www.boehringersee.de/
I image we will have between 4 to 8 riders make the trip from the UK.
It would be nice to have a contingent from tl1000.nl attend.
Red, the ONLY Colour..1997 TLS..plus 3 others
Lots of trick and shiny, shiny parts, (no where near enough characters available to list the lot!) all round (literally) nice guy!

Lots of trick and shiny, shiny parts, (no where near enough characters available to list the lot!) all round (literally) nice guy!
1. Pedrodetski
2. Andrew82
3. Polthergeist (ovb)
4. MalukuMiel (ovb)
5. Stefan
6. Lazo (ovb)
7.Train (ovb)
8.Superior (ovb)
9.TLRTwins (ovb)
10. Fikser (ovb)
11.christian (ovb)
2. Andrew82
3. Polthergeist (ovb)
4. MalukuMiel (ovb)
5. Stefan
6. Lazo (ovb)
7.Train (ovb)
8.Superior (ovb)
9.TLRTwins (ovb)
10. Fikser (ovb)
11.christian (ovb)
Heren, ik zit met een probleempje.
Ik heb namelijk onlangs te horen gekregen dat ik volgend jaar mei/juni zelf geen weekend weg zal kunnen.
Daarom wil ik bij deze vragen of er iemand is die de organisatie verder op zich wil nemen?
(is minder werk dan het lijkt hoor)
Uiteraard kan ik je helpen bij de voorbereidingen, maar ik vind het een beetje raar om alles te organiseren en dan vervolgens zelf niet mee te gaan.
Ik heb namelijk onlangs te horen gekregen dat ik volgend jaar mei/juni zelf geen weekend weg zal kunnen.
Daarom wil ik bij deze vragen of er iemand is die de organisatie verder op zich wil nemen?
(is minder werk dan het lijkt hoor)
Uiteraard kan ik je helpen bij de voorbereidingen, maar ik vind het een beetje raar om alles te organiseren en dan vervolgens zelf niet mee te gaan.
Heren, kleine toelichting op bovenstaande bericht.....
Ik kan volgend jaar in de bewuste periode niet mee, omdat ik precies in die periode wederom vader zal worden
Nu begrijpen jullie het misschien wat beter, maar wie o wie mag ik dus helpen met organiseren?
Ik kan volgend jaar in de bewuste periode niet mee, omdat ik precies in die periode wederom vader zal worden

Nu begrijpen jullie het misschien wat beter, maar wie o wie mag ik dus helpen met organiseren?
Hey Stefan,
Gefeliciteerd jullie samen.
Rini
Gefeliciteerd jullie samen.
Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!
- MalukuMiel
Van harte gefeliciteerd ouwe!!!
Tegen die tijd is m'n 2e al een half jaar, maar of ik er dan zelf bij ben is nog steeds de vraag.

Tegen die tijd is m'n 2e al een half jaar, maar of ik er dan zelf bij ben is nog steeds de vraag.

-
- Contacteer:
He mensen
Gaat dit gebeuren nog door , anders zou ik ovb graag mee gaan
Gr Björn
Gaat dit gebeuren nog door , anders zou ik ovb graag mee gaan
Gr Björn
-
- Contacteer:
Oepsie.
Te laat naar de datum gekeken

Te laat naar de datum gekeken
-
Als de datum nu eens kon worden bepaald dan kan ik ook bepalen of ik mee kan. Kijkt me wel te gek met een grote GROEP TLS,S EN TLR,S mogen er ook overlopers mee ? Mijn broer had vroeger een TLR maar nu een aprilia rsv r
-
- Contacteer:
ja waarom gaan we niet naar Germany volgend jaar??
2020 kan toch geregeld worden of niet??
2020 kan toch geregeld worden of niet??