vraagje inzake radiale rempomp..

Ik heb twee linker handen, hoe doe ik...?!
Plaats reactie
loebassie

vraagje inzake radiale rempomp..

Bericht door loebassie » 08 mar 2019, 10:56

Goedemorgen luitjes,

ik ben van plan (althans de rempomp ligt er al) om een radiale pomp te monteren op de TLS. Nu twijfel ik over de te bestellen lengte van de remleidingen en voornamelijk welke banjo's. :?:

voor degene met zo radiale pomp op de TLS; hebben jullie haakse banjo's (90 graden) of 48 graden of 28 graden banjo's ? en welke lengte leidingen 70cm of 75cm ?

aangezien de aansluiting van de axiale rempomp opzij zit, dit hiervoor is 0 graden of 28 graden banjo's prima. maar bij de radiale pomp zit de aansluiting vanaf onder. vandaar me vraag. :-k
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

Rinidpp
Contacteer:

Re: vraagje inzake radiale rempomp..

Bericht door Rinidpp » 08 mar 2019, 17:50

Hey Bas,

Heb de Brembo RCS19 geplaatst, daar ook stukje over op het forum geschreven.

https://www.tl1000.nl/viewtopic.php?f=4 ... RCS#p95626

De aansluiting zit daar gewoon aan de voorkant, de remleidingen (2x naar elke klauw apart) heb ik bij MLM-parts gekocht, speciaal voor de TLS, die zijn dan exact op de juiste lengte. Bij de RCS19 zitten twee banjo's, de korte voor een enkele leiding, maar ook de lange, waar je twee leidingen achter elkaar mee kan bedienen.

Suc6

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

loebassie

Bericht door loebassie » 09 mar 2019, 10:42

prima stukkie, zoals altijd bij jouw =D>

maar ik bedoelde eigenlijk dit. want met die rechten ogen steekt ie aardig opzij voordat de remleiding naar beneden gaat.

Afbeelding

loebassie

Bericht door loebassie » 09 mar 2019, 10:43

dubbel

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 09 mar 2019, 13:59

loebassie schreef:
09 mar 2019, 10:42
prima stukkie, zoals altijd bij jouw =D>

maar ik bedoelde eigenlijk dit. want met die rechten ogen steekt ie aardig opzij voordat de remleiding naar beneden gaat.

Afbeelding
De hell leidingen hebben samen een buiging, het past precies ook als je er twee boven op elkaar zet.

Afbeelding

Persoonlijk zou ik het rechtstreeks op de rempomp plaatsen, geen vreemde stukken met bochten ertussen.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

loebassie

Bericht door loebassie » 09 mar 2019, 14:16

ik wil er ook niets tussen plaatsen. maar nu wijzen ze naar beneden en straks met die nieuwe pomp opzij. dus ik dacht: dat wordt een krappe bocht van de leidingen en dat gaat ten koste van de lengte. en die lengte is nu al net aan als ie uit zijn vering komt.. en dat komt ie bij mij nogal eens :-"

Afbeelding

Rinidpp
Contacteer:

Bericht door Rinidpp » 09 mar 2019, 22:57

Hey Bas,

Helder joh. Dan laat je toch gewoon leidingen maken, vraag of ze er een 5 á 6 cm extra langere leiding willen maken, doen ze zo voor je. Volgens mij willen ze bij Hell alles voor je doen, gewoon contacten en je vraag bij hen neerleggen.

Rini

Plaats reactie