Gespot
Re: Gespot
Fikser op de N11 ?? 

Smell the burning rubber, see the extreme power and feel the passion for performance
- pedrodetski
- Moderator
Een zwarte TLR op circuit zolder 4 juli.
Hij ging de baan over in de beginners groep en dus ieder keer net voordat ik zelf ging rijden. Ik kon hem ook niet vinden tussen alle auto's en motoren op de paddock.
Hij ging de baan over in de beginners groep en dus ieder keer net voordat ik zelf ging rijden. Ik kon hem ook niet vinden tussen alle auto's en motoren op de paddock.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''
Pedro's Speedshop
Pedro's Speedshop
Nope, laatste keer dat ik met de fiets op de N11 reed was op 21-06-arthur- schreef:Fikser op de N11 ??
Hoezo zijwieltjes??
Gister gespot! Tl1000r, blauwwit met bleuflame dempers (dacht ik te zien) Reed langs de Arcus in Lelystad rond een uurtje of half 6
Eergisteren (dinsdag?) een Roode tl1000s gespot, stond langs het kanaal in Diemen samen mrt nog een motor.
gele TLR in lelystad center, stond voor de tempo-team, bij de Underground.
Rode TLs gespot, 03-09-2015(vandaag) rond 5 uur-half6, op de weg van lelystad naar dronten, thv dronten.
Vandaag rond 4 uur-half 5, hm 213 op de A7 rihting groningen. Zwarte TLs!
- polthergeist
2 fast 2 live, 2 young 2 die
Die staat er al even lijkt het 

- Turbo_Henky
Dat lijkt mij ook. Die knipperlichten achter staan ook niet helemaal correctFlip schreef:Die staat er al even lijkt het

Geniet nooit met mate

Zonde hôr.. Knappen ze niet vanop als je ze zo laat staan 

3½ TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior
self-claimed modern day tls savior
Vandaag half 4 uur half 5, Bataviastad richting afslag noord Lelystad, snelweg.
Eerst een tl1000r, blauw wit, met bijrijder, 5 minuutjes later een tl1000s, dacht een groene.
Eerst een tl1000r, blauw wit, met bijrijder, 5 minuutjes later een tl1000s, dacht een groene.
Deze twee ook gezien 15:30 bij almere-buiten A6