Even voorstellen

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
wspcor

Even voorstellen

Berichtdoor wspcor » 04 jan 2018, 22:33

Hallo even voorstellen
Ik ben Cor de Groot en rijd vanaf het eerste begin op een Kawasaki (sorry :)
Ben begonnen op een H1 Mach 3, 500cc driecilinder, daarna een Z900 en vervolgens een ZZR1100 waarvan ik er twee heb gehad. Momenteel rijd ik ook op een ZZR1100. Daarnaast heb ik met een Kawasaki Z1000 deelgenomen aan sprint en dragrace wedstrijden
Eerst in de standaard klasse later in zwaardere klasse boven 1000cc met een 2400cc Kawasaki dubbelblokker. Daarna weer terug naar een enkelblokker met injectie op nitro. Ik ben een echte Kawa liefhebber.
Een tijd terug was ik met mijn broer in een motorzaak en zag daar een Suzuki TL1000R. Ik vind dat een geweldige mooie motor om te zien en het tweecilinder geluid heeft mij altijd al aangesproken. Ik heb het echter nooit aangedurfd om er een aan te schaffen. Maar dat gaat veranderen.
Ik heb besloten om binnenkort toch een tweecilinder aan te schaffen en wel een TL1000R. Vandaar mijn aanmelding bij dit forum waar ik hoop eventuele ervaringen met jullie te delen en ook antwoord te krijgen eventuele vragen. Daarnaast vind ik het interessant om ervaringen, problemen en oplossingen van anderen te lezen.

Dank voor de aanmelding bij dit forum

Dvis

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Dvis » 04 jan 2018, 22:45

Welkom,
Gave cv :lol: suc6 met het aanschaffen van een tlr. :D
Grtsz Dvis :D

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 05 jan 2018, 10:13

Welkom Cor,

Verdiep je goed in de TL, er is veel te lezen, sleutelen. Ze is ondanks haar leeftijd en nukken een ontzettend mooie meid, zoveel power en die klappen maken er zo'n mooi feest van.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 08 jan 2018, 07:20

Welkom.

Als je zoekt kom je veel tegen hier op het forum.
Ik weet niet of je specifieke eisen hebt, maar wellicht kan je eens informeren bij Peter. Als hij iets heeft staan weet je net iets meer van het onderhoud wat gedaan en hoe het gedaan is. Achterstallig onderhoud is kostbaar geintje bij deze motoren.

Succes met zoeken.

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 08 jan 2018, 10:44

Welkom! 8)
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 08 jan 2018, 12:59

Welkom!

Terug naar “Nieuwe TL'ers”