Ook ff voorstellen

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Rolandb

Ook ff voorstellen

Berichtdoor Rolandb » 02 okt 2017, 21:49

Ik ben Roland 45 jaren jong woon in Waalwijk getrouwd en vader van 2 kids. En sinds een paar jaar in bezit van een tl s uit 2000 met nu 34000 op de teller. Heb nog niet veel veranderd aan de tl als een set doma dempers geplaatst en die weer ingekort . Een pc 2 geplaatst andere spiegels . En hypro aan de voorkant En de zaag in de taartschep achter . In het vooruitzicht staan een sb stuur andere koplamp en tellers. Dit om lange tour ritten met de vrouw wat comfortabeler te maken en de vrouw rijd zelf een kawa z 750 .nu heb ik nogal wat gelezen hier over wat ik wil gaan doen .maar ik kom niet echt uit het temperatuur probleem . Bij mij is het ook zo bij veel rijwind een te lage temp in de stad bij hoge buiten temp gaat de ventilator aan bij 108 graden . Moet ik nu de temp censor verplaatsen en van alles knutselen met t stuk enz of een thermostaat van een sv er in. Ik ga in iedergeval de gehele afstelling aanpakken als het temp dingetje is opgelos.
Verder wil ik de accu bak weg halen voor een open uiterlijk en de kont omhoog zetten .
Als ik er achter ben hoe het werkt zullen de eerste foto's volgen

Dvis

Re: Ook ff voorstellen

Berichtdoor Dvis » 02 okt 2017, 21:55

Welkom \:D/
Grtsz Dvis :D

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 02 okt 2017, 22:00

Hoi Ronald,

Welkom man, er is genoeg geschreven over aanpassingen van de temperatuur. Volgens mij hoef je vanaf model 99 die aanpassing niet meer te maken, wellicht iets anders aan de hand, zit er wel een thermostaat in, die houdt namelijk de temperatuur stabiel, rijwind of niet.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 03 okt 2017, 08:30

Welkom! 8)
Dat de ventilator aanslaat bij 108 graden is normaal voor de TL. Dat doen ze allemaal zo rond die temperatuur.
Je kan dat aanpassen door een andere voeler in het systeem te steken. Je kan een voeler van een suzuki swift gebruiken. Doe even wat nalezen hier op het forum en je gaat leren hoe of wat. ;)
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Terug naar “Nieuwe TL'ers”