Fotos uploaden

Als je vragen of opmerkingen hebt over dit forum.
der Stecki

Fotos uploaden

Berichtdoor der Stecki » 09 okt 2009, 14:26

Kann mir bitte jemand erklären, wie ich Fotos mit hochladen kann?
(verständlich, ich hab kaum Ahnung von Computern...)

Ik heb geen idee, wie ik Fotos makkelijk uploaden kan.Kan mij dat iemand verklaren, alsjeblieft?
(maar so, dat ik dat kan verstaan, ik heb geen plan van Computers...en ik ben duitser :lol: )

Bedankt.

nikkootje
Contacteer:

Re: Fotos uploaden

Berichtdoor nikkootje » 09 okt 2009, 14:54

Je meld je aan bij bijv. http://photobucket.com/

Eenmaal daar aangemeldt, kun je de gewenste foto van je PC of laptop uploaden naar photobucket.
Als je gewenste foto eenmaal op photobucket staat, maak je de onderste regel (IMG code) onder de foto op photobucket "blauw" door de IMG code tekst met de linker muisknop aan te klikken en daarna met rechter muisknop te kopieren. Hierna ga je naar dit TL1000 forum en "plakt" em met de rechter muisknop bij je tekst in je geschreven stukje bij 'plaats een reactie'

k'Hoop niet dat het nog in het Duits vertaald moet worden, want dat gaat niet goedkomen :-k :lol:

Je krijgt dan zoiets:

Afbeelding
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

der Stecki

Berichtdoor der Stecki » 09 okt 2009, 21:47

Is da niks, waar ik mij niet aanmelden moet?
In andere Forums gaat het ook.
Ik wil mij Fotos niet in andere platformen presenteeren, omdat ik deze hier zien te laten. :s

Monster900
Contacteer:

Berichtdoor Monster900 » 09 okt 2009, 21:57

www.tinypic.com Daar moet men zich niet aanmelden om foto's te plaatsen.

Bij sommige Fora is het inderdaad mogelijk foto's op de eigen server te hosten, maar dit zorgt voor een hoger verbruik van de bandbreedte, wat weer extra kost. Dit is (gelukkig voor ons) nog steeds een gratis forum, en het zou leuk zijn als dit zo kon blijven. Je zult je dus moeten behelpen met je foto's ergens anders te hosten... (Misschien biedt uw eigen internet-provider u ook plaats om zelf wat online te zetten. De link naar de foto tussen [img]en[/img] zetten is dan ook al genoeg...
Afbeelding

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 09 okt 2009, 21:58

Bij www.imageshack.us hoef je je niet aan te melden. Maar ik weet niet of je nog zeggenschap hebt over het materiaal dat je plaatst. Met andere woorden, misschien is achteraf verwijderen niet meer mogelijk.
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Monster900
Contacteer:

Berichtdoor Monster900 » 09 okt 2009, 22:06

Veel zin heeft het imho niet om foto's te vewijderen... Ben al vaak foto's en zelfs filmpjes, die ik dan nog op mijn eigen webspace had gezet, op andere servers tegen gekomen... Dingen die je niet online wilt, kun je beter ook niet online zetten ;-)
Afbeelding

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 10 okt 2009, 06:34

Monster900 schreef: Dingen die je niet online wilt, kun je beter ook niet online zetten ;-)

Lijkt me ook, want als je hier op een "veilige" manier een foto zou kunnen plaatsen, kan een ander em ook gebruiken/misbruiken. Kans is wel kleiner, maar niet onmogelijk.
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

Terug naar “Vragen en opmerkingen”