Schonen TL1000.nl

Als je vragen of opmerkingen hebt over dit forum.
meylie-style
Contacteer:

Re: Schonen TL1000.nl

Berichtdoor meylie-style » 01 jul 2009, 14:42

Loki schreef:I'm with stupid!

Referentie is echt makkelijk. Als het goed is heb ik binnenkort specificaties van het speciale platenpakket voor de S koppeling. In het wphb staat dat niet en de dealers weten er ook niet allemaal vanaf. Het was namelijk geen officiele mod. Bij het bestellen van parts krijg je dus niet automatisch het goeie, tenzij je nadrukkelijk vermeld dat je het speciale pakket hebt.. Ik weet het nu, maar voor een ander moet dat toch ook waardevolle info zijn.

Over vervangingsdelen is het lastiger, afhankelijk van slijtage etc. Desalniettemin wel interesant om eens te zien hoe dat zou gaan..

Over 6 pots ontluchten kan ik ook nog wel wat vertellen..

heb net klein overlegje gedaan met Mrlten. Er wordt aan gewerkt.

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 01 jul 2009, 17:50

Er is nog geen sticky functionaliteit in de software? Of werken jullie aan wat anders..
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Mrlten
Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Mrlten » 02 jul 2009, 09:52

Loki schreef:Er is nog geen sticky functionaliteit in de software? Of werken jullie aan wat anders..

Er is sticky functionaliteit en wordt voor sommige topics al gebruikt ;) Hoezo deze vraag?
PK's heb je geen fuck aan... paarden gaan toch niet harder dan 80
ex Kawasaki ZX6R - ex Honda CX500 - ex BMW R1100S - ex KTM 690 SMC - ex Suzuki TL1000S - Suzuki GSX-R1000 K5

Mrlten
Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Mrlten » 02 jul 2009, 10:00

Zoals jullie wel hebben gezien, hebben we een "How To" afdeling op het forum gekregen. Om een wirwar aan (slecht geschreven) How To's te voorkomen, heb ik dat deel van het forum ingesteld dat topics & berichten eerst op een moderatie wachtrij komen te staan. Dit houdt in dat Bjorn, ik of een andere moderator het bericht eerst goed moet keuren voordat het zichtbaar wordt. Bjorn had al aangeboden om een korte inleiding te schrijven over het maken van een How To, dus dat komt er vanzelf wel aan :D
PK's heb je geen fuck aan... paarden gaan toch niet harder dan 80
ex Kawasaki ZX6R - ex Honda CX500 - ex BMW R1100S - ex KTM 690 SMC - ex Suzuki TL1000S - Suzuki GSX-R1000 K5

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 02 jul 2009, 13:19

Jullie hebben heel andere ideeën hierover dan ik, blijkbaar. Niet zo zeer een howto sectie maar meer een algemeen "almost absolutely everything" topic zegmaar. Informatie over de werking, problemen, maatgeving, handige tips, beschikbare aftermarket vervangings- of upgrade parts, bestelnummers..

Iedereen mag posten in de draad.. Waarbij alle nuttige informatie verzameld wordt in de startpost. Op die manier moet de informatie natuurlijk wel goed en nauwkeurig zijn, dus dat kost wel wat moeite. Maar beetje bij beetje werken we dan naar een Super TL handboek toe.

Interessant? or is it just me..

meylie-style
Contacteer:

Berichtdoor meylie-style » 02 jul 2009, 16:41

Loki schreef:Jullie hebben heel andere ideeën hierover dan ik, blijkbaar. Niet zo zeer een howto sectie maar meer een algemeen "almost absolutely everything" topic zegmaar. Informatie over de werking, problemen, maatgeving, handige tips, beschikbare aftermarket vervangings- of upgrade parts, bestelnummers..

Iedereen mag posten in de draad.. Waarbij alle nuttige informatie verzameld wordt in de startpost. Op die manier moet de informatie natuurlijk wel goed en nauwkeurig zijn, dus dat kost wel wat moeite. Maar beetje bij beetje werken we dan naar een Super TL handboek toe.

Interessant? or is it just me..

als je alles wilt bundelen, krijg je eigelijk een verkapte kopie van de techniek afdeling. ik snap je idee erachter wel, maar of het haalbaar is....???
We gaan eerst eens proberen om de how-to eens in orde te brengen en niet alles tegelijk. Komen we vanzelf de haken en ogen tegen van het opzetten van zo'n soort systeem.
Zie dit dus als kleine stap naar jouw idee ;)

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 02 jul 2009, 18:20

meylie-style schreef:als je alles wilt bundelen, krijg je eigelijk een verkapte kopie van de techniek afdeling. ik snap je idee erachter wel, maar of het haalbaar is....???

Elk topic met al reeds behandelde vraag is een soort kopie van een eerder geplaatst topic. Wat dat betreft niets nieuws. Het kost wel wat tijd en moeite maar uiteindelijk heb je dan een prachtige referentie voor alles, alle standaard vragen beantwoord en ruimte voor eventuele uitzonderingen. En natuurlijk is het haalbaar, het vergt alleen wel wat actie van de topic starter/moddereter. En moddereters hebben we inmiddels genoeg geloof ik, dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.

meylie-style schreef:We gaan eerst eens proberen om de how-to eens in orde te brengen en niet alles tegelijk. Komen we vanzelf de haken en ogen tegen van het opzetten van zo'n soort systeem.
Zie dit dus als kleine stap naar jouw idee ;)

Niet alles tegelijk, precies.. gewoon zo'n topic starten dan komt de rest vanzelf. Opzich niets mis met het maken van goeie how-to's maar dat vergt wel tijd. En vaak is het dan één manier, terwijl er misschien meerdere, eenvoudigere of betere oplossingen zijn. Iedereen die er iets aan wil bij dragen kan zo suggesties aandragen. En informatie.. zoals zo'n lijstje met part nummers die je nodig hebt voor een thermostaat ombouw voor de '97S. Dat stelt niets voor, maar het is ontzettend handig.

Niets mis met goeie how-to's natuurlijk, maar het wphb voorziet al behoorlijk daarin. En het wphb is voor iedereen beschikbaar.

finally
Moderator

Berichtdoor finally » 03 nov 2014, 22:15

Hier ga ik met Peter eens naar kijken. de TL informatie bank of zoiets?

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 04 nov 2014, 01:14

Noem het zo je wil, you're the man in charge!

TL wiki.. TL resource.. TL tech talk.. everything TL..TL bible [-o<

Terug naar “Vragen en opmerkingen”