verontschuldiging???

Alle mededelingen over dit forum komen hier te staan.
harmjan
Contacteer:

verontschuldiging???

Berichtdoor harmjan » 07 jan 2009, 18:11

Heb gister een bochten set gekocht , nou kom ik terug van m'n werk en lees een heel verhaal , en het staat op slot. Ik wou het volgende even kwijt het is in geen zins m'n bedoeling om iets voor iemand z'n neus weg te kapen ! Sinds ik lid ben van deze site heb ik al veel informatie vergaard en wil dat graag zo houden . wou gewoon even zeggen dat ik het jammer vind hoe er gereageerd wordt maar snap het best .

dat wou ik even kwijt , verder dikke top hier

gr uit roden :-#
... suzuki tl1000s..

loebassie
Contacteer:

Re: verontschuldiging???

Berichtdoor loebassie » 07 jan 2009, 18:50

maakt niet uit.. ik had ook geschreven, dat de koper geen blaam treft in deze.. ;)

post je wel even 'n piccies als ie erop zit. ;) :!:

loebassie snapt waarschijnlijk niet wat bieden is..
:-#
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

harmjan
Contacteer:

Berichtdoor harmjan » 07 jan 2009, 19:10

komt zeker goed ... loe bassie

bieden kun je leren zeg ik dan maar .... #-o
... suzuki tl1000s..

loebassie
Contacteer:

Berichtdoor loebassie » 07 jan 2009, 19:16

harmjan schreef:komt zeker goed ... loe bassie

tja en verkopen ook :-#
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

Red Devil
Contacteer:

Berichtdoor Red Devil » 07 jan 2009, 20:40

harmjan schreef:Heb gister een bochten set gekocht , nou kom ik terug van m'n werk en lees een heel verhaal , en het staat op slot. Ik wou het volgende even kwijt het is in geen zins m'n bedoeling om iets voor iemand z'n neus weg te kapen ! Sinds ik lid ben van deze site heb ik al veel informatie vergaard en wil dat graag zo houden . wou gewoon even zeggen dat ik het jammer vind hoe er gereageerd wordt maar snap het best .

dat wou ik even kwijt , verder dikke top hier

gr uit roden :-#

Nogmaals jouw treft geen blaam... Vond het alleen een rare manier van verkopen. Maar ik heb mijn mening geuit en dat is voldoende... Ik ben er nu klaar mee en kom er niet meer op terug.

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 07 jan 2009, 22:17

loebassie schreef:

Ach loebassie......wees blij achteraf. Pijpen (laten) maken, flensjes regelen, flink poetsen om em toonbaar te krijgen, motor opnieuw af laten stellen...... :-k
k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy ( :lol: ) rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.
Inmiddels heeft ons moderator Mrlten em. :cry:
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

nico

Berichtdoor nico » 07 jan 2009, 22:31

nikkootje schreef:
loebassie schreef:

Ach loebassie......wees blij achteraf. Pijpen (laten) maken, flensjes regelen, flink poetsen om em toonbaar te krijgen, motor opnieuw af laten stellen...... :-k
k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy ( :lol: ) rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.

Blijft ie wel in de familie :lol:
Liever een harde die klinkt, dan een zachte die stinkt!!

Mrlten
Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Mrlten » 08 jan 2009, 08:32

nikkootje schreef:k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy ( :lol: ) rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.

\:D/ Als ik em ooit nog weg doe, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt ;)
PK's heb je geen fuck aan... paarden gaan toch niet harder dan 80
ex Kawasaki ZX6R - ex Honda CX500 - ex BMW R1100S - ex KTM 690 SMC - ex Suzuki TL1000S - Suzuki GSX-R1000 K5

WeaZuL
Contacteer:

Berichtdoor WeaZuL » 08 jan 2009, 09:14

Sja life's a bitch (wat heb ik toch met die teven :-& ) Als je leuke aftermarket onderdelen te koop ziet staan moet je er snel bijzijn aangezien deze erg schaars zijn voor de TL. Wees hierbij wel extra voorzichtig aan de ene kant let goed op de prijs, sommige verkopers denken dat ze goud in handen hebben en aan de andere kant let goed op de staat van het voorwerp (controlleer xtra goed op vreemde zaken) door je enthousiastme vergeet je wel eens het voorwerp te controlleren op gebreken en dan ben je achteraf iets minder enthouiast.

Gelukkig heb ik dat heel weinig mee gemaakt maar op bijv. MF lopen er mannetjes rond ... je bent gewaarschuwd [-X
Hugger|UnderTail|Doublebubble|Yoshi RS3&M4|Ledkn. V&A|EBC|St. Reml. V&A&K|STRE|PCIII|BMC|Gilles kspanners&lifters&clipons|Barnett|NoCut-crashpads|Technoflex-a&Bitubo-v&WP-st.d|Airbox&+/- mod|Pazzo|US-xenon|Datatool-S3

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 08 jan 2009, 18:48

Mrlten schreef:
nikkootje schreef:k'Had een flink tijdje terug ook een unieke bochtenset van BOS op de korrel via marktplaats, maar een 1 of ander V-Twin boy ( :lol: ) rijdt gelijk naar de verkoper toe en kaapt em voor m'n neus weg.

\:D/ Als ik em ooit nog weg doe, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt ;)

Kijk.....dat soort berichten maakt me warm op deze koude winterdag :lol: \:D/
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

v-twin boy
Contacteer:

Berichtdoor v-twin boy » 11 jan 2009, 21:07

nikkootje schreef:
loebassie schreef:

ja alleen wist ik niet dat jij er ook mee bezig was..
lekker knallen op de TL1000S, en af en toe sleutelen, hoort erbij., mooi werk!!!

Ton W

Berichtdoor Ton W » 11 jan 2009, 22:39

Zal ik ook nog even een reactie plaatsen dan,

Ik ben me nog steeds van geen kwaad bewust, als de vraagprijs geboden wordt is het gewoon verkocht.
Als Loebassie nou gevraagd had of ik die pijp ff als gereserveerd had willen zetten, had ik daarover kunnen nadenken. Het startbod en opvolgende bod heb ik echter niet als serieus gezien daar deze absurd laag waren.
Een laag bod mag natuurlijk altijd, echter als je iets graag graag wilt hebben dat al voor een spotprijs gaat lijkt het mij verstandiger om gelijk een reeel bod te doen.
Als Loebassie achteraf toch een serieze koper blijkt te zijn vind ik het lullig voor hem dat het zo gelopen is.

Verder heb ik niet zoveel ervaring met verkopen via internet, maar ik weet wel dat een serieuze koper eigenlijk nooit online een bieding doet, maar een email/pb stuurt met z'n telnr en evt een reeel bod.

Heb die pijp trouwens in de verkoop gedaan omdat ik het gewoon te druk heb met mijn "rijden op gebruikte plantaardige olie project". zie: http://aporijder.autoalbum.nl/cars/168 en er daardoor gewoon niet aan toekom.

gr Ton
Laatst gewijzigd door Ton W op 11 jan 2009, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Mededelingen”