afscheid

Alle mededelingen over dit forum komen hier te staan.
Rollatorboy

Berichtdoor Rollatorboy » 25 sep 2007, 23:07

Shaggy schreef:
Rollatorboy schreef:
V-TWim schreef:Toch jammer hoor. Zag dat Mrlten de site omhoog wil houden dus dat komt vast goed!

Sjakkie, bedankt voor al je werk om de site te maken wat het nu is.

V-Twim, zag je bike vanmiddag, Ziet er goed uit. Geen heimwee naar het gele monster??

Sjakkie, niet Shaggy ;)

:oops: :oops: :oops: Sorry SJAKKIE,
(was waarschijnlijk nog helemaal in de wolken van een prachtige dag op het circuit in Assen. (Trouwens, maar 1 TLR gezien, terwijl er bijna 200 rijders waren. :roll: :roll: :roll: ) Waren waarschijnlijk allemaal naar de meeting :D :D
“De juiste wijze om een bocht te nemen is:
buiten, binnen, buiten en niet: achter, voor,achter.

Rollatorboy

Berichtdoor Rollatorboy » 25 sep 2007, 23:15

V-TWim schreef:
Rollatorboy schreef:
V-TWim schreef:Toch jammer hoor. Zag dat Mrlten de site omhoog wil houden dus dat komt vast goed!

Shaggy, bedankt voor al je werk om de site te maken wat het nu is.

V-Twim, zag je bike vanmiddag, Ziet er goed uit. Geen heimwee naar het gele monster??

Nee, geen heimwee. En ik durf na een aantal kilometers ook wel de stelling aan dat een standaard RSV beter stuurt dat een WP TL1000S... Vooral als je met een flinke hellingshoek de bocht doorknalt geeft deze meer rust en vertrouwen. Ik zit tijdens het rijden gewoon te schaterlachen van de lol. Daarnaast is de mate van afwerking en uitrusting simpelweg van een hoger niveau. Over uiterlijke smaken valt te twisten en je kunt 'm mooi vinden of niet maar ik ben helemaal weg van dit ding. :D En de Akra die eronder zit.... Ooooh boy wat klinkt dat mooi. 8)

Ach, Aprilla..... wat moet je d'r van zeggen, In de 125 en 250 cc doen ze nog een beetje mee ........ :lol: :lol: :lol:
maar bij de GROTE JONGENS..... :badgrin: :badgrin: ik zie ze niet!!![/b]
“De juiste wijze om een bocht te nemen is:

buiten, binnen, buiten en niet: achter, voor,achter.

Joost
Contacteer:

Berichtdoor Joost » 26 sep 2007, 15:40

SJAKKIE BEDANKT! ;)

Ik heb veel hEEl veel profijt gehad van deze site, veel lol geschopt, veel info opgedaan en mooie spullekes voor me tiller opgeduikelt, en ook nog eens wat om te lullen over van alles en nogwat, TOPPIE!

Goeie site, goeie gasten

Succes met je nieuwe fiets!
There are only three speeds,
fast
very fast
ohh shit

V-TWim

Berichtdoor V-TWim » 26 sep 2007, 16:12

Rollatorboy schreef:
V-TWim schreef:
Rollatorboy schreef:

Shaggy, bedankt voor al je werk om de site te maken wat het nu is.

Nee, geen heimwee. En ik durf na een aantal kilometers ook wel de stelling aan dat een standaard RSV beter stuurt dat een WP TL1000S... Vooral als je met een flinke hellingshoek de bocht doorknalt geeft deze meer rust en vertrouwen. Ik zit tijdens het rijden gewoon te schaterlachen van de lol. Daarnaast is de mate van afwerking en uitrusting simpelweg van een hoger niveau. Over uiterlijke smaken valt te twisten en je kunt 'm mooi vinden of niet maar ik ben helemaal weg van dit ding. :D En de Akra die eronder zit.... Ooooh boy wat klinkt dat mooi. 8)

Ach, Aprilla..... wat moet je d'r van zeggen, In de 125 en 250 cc doen ze nog een beetje mee ........ :lol: :lol: :lol:
maar bij de GROTE JONGENS..... :badgrin: :badgrin: ik zie ze niet!!![/b]

No competition, no competition.... 8) :D
Tja eh, een RF900R. Mag dat ook? :D

Terug naar “Mededelingen”