CAD TL 1000

Voor al de Custom TL'ers
KevinD

CAD TL 1000

Berichtdoor KevinD » 24 mar 2011, 12:48

Goedemiddag,

Momenteel heb ik ideeën voor een eigen vorm van een TL1000.
Nu ben ik mijn ideeën aan het uitwerken in SolidWorks en wil ik eerst het motorblok netjes uittekenen zodat ik dit als referentie kan gebruiken.

Voor mij zou het erg veel werk schelen als hier iemand een pakkingset van het blok heeft liggen en hier enkele van voor mij kan inscannen. Een complete pakkingset vind ik vrij duur (200 euro) om alleen tekeningen van te maken.

Foto's heb ik helaas niks aan gezien het perspectief wat hier bij komt, ik heb echt een scan nodig.
Mocht iemand een pakkingset hebben liggen en voor mij die moeite zou willen doen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.

Met vriendelijke groet,

Kevin Damstra

TLTim46

Re: CAD TL 1000

Berichtdoor TLTim46 » 24 mar 2011, 13:04

Super! ik ben benieuwd.
inscannen kan ik ze niet, maar ik wil wel een setje gebruikte kop- en voetpakkingen naar je opsturen.
TeLeuk en TeLekker om TeLaten..
Ik heb TLS-tosteron nodig..

KevinD

Berichtdoor KevinD » 25 mar 2011, 11:36

Momenteel ben ik aan het afstuderen, dus ik heb nog niet heel veel tijd maar ik dacht als ik vast de images/ pakkingen kan verzamelen kan ik straks meteen verder.

De pakkingen zouden wel van pas komen, ik kan ze hier wel inscannen. Zijn ze nog heel?

Ik zal de vraag ook eens posten op tlplanet, misschien dat er daar mensen zijn die toevallig bezig zijn met een revisie.

meylie-style
Contacteer:

Berichtdoor meylie-style » 26 mar 2011, 21:50

Ik heb hier nog 2 cilinderkoppen liggen. mocht je die willen gebruiken, hoor ik het wel.

Terug naar “TL Custom”