gsxr 1000 k6 voorvork wat nodig voor montage

Voor al de Custom TL'ers
Gebruikersavatar
dealmitri
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:29
Locatie: am*dam

gsxr 1000 k6 voorvork wat nodig voor montage

Berichtdoor dealmitri » 22 mei 2006, 22:26

hallo kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten en wat er veranderd moet worden om een gsxr k6 voorkant te monteren ,kan dit met het tsuk met stem van de gsxr k6 of moet die v/d tl over gezet worden

Gebruikersavatar
v-twin boy
Berichten: 864
Lid geworden op: 30 mei 2005, 18:25
Locatie: emmeloord
Contacteer:

Re: gsxr 1000 k6 voorvork wat nodig voor montage

Berichtdoor v-twin boy » 22 mei 2006, 23:43

dealmitri schreef:hallo kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten en wat er veranderd moet worden om een gsxr k6 voorkant te monteren ,kan dit met het tsuk met stem van de gsxr k6 of moet die v/d tl over gezet worden


zo kun je nou al aan dat materiaal komen, junkles heeft een gsxr 600 k4/k5 voorvork erin zitten, en die heeft de kroonplaten ook over gezet, volgens mij is zoiets wel nodig... maar dat weten de experts wel...
lekker knallen op de TL1000S, en af en toe sleutelen, hoort erbij., mooi werk!!!

Gebruikersavatar
dealmitri
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:29
Locatie: am*dam

Berichtdoor dealmitri » 23 mei 2006, 00:24

wie zijn de experts?
denk dat er niet veel verschil in k4/5 en k6 zit
ben dus geintereseerd in wat hij gedaan heeft omdit pas tekrijgen

Gebruikersavatar
Turbo_Henky
Berichten: 1316
Lid geworden op: 28 mar 2006, 18:24
Locatie: Velp (Gld)

Berichtdoor Turbo_Henky » 23 mei 2006, 14:10

Alweer een topic over het monteren van een GSX-R voorvork!

Waarom doen jullie dat? Is dit puur voor het uiterlijk of stuurt dat ook veel beter?

Als dit beter stuurt kun je dan niet beter alleen andere veren nemen, bv WP of Hyperpro?

Ik ben wel benieuwd naar jullie redenen om dit te doen!
Geniet nooit met mate

Gebruikersavatar
dealmitri
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:29
Locatie: am*dam

Berichtdoor dealmitri » 23 mei 2006, 14:44

ouwe vork is redelijk versleten (100.000 km) en wat krassen
dus dan maar meteen goed doen he,plus de remmen en het gewicht ?(al heb ik al 6 zuiger tangen er onder)
True Love 1000s/r

Gebruikersavatar
Turbo_Henky
Berichten: 1316
Lid geworden op: 28 mar 2006, 18:24
Locatie: Velp (Gld)

Berichtdoor Turbo_Henky » 23 mei 2006, 16:25

dealmitri schreef:ouwe vork is redelijk versleten (100.000 km) en wat krassen
dus dan maar meteen goed doen he,plus de remmen en het gewicht ?(al heb ik al 6 zuiger tangen er onder)


100.000KM!!!!????? :roll: :roll: :roll:
Geniet nooit met mate

Gebruikersavatar
dealmitri
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:29
Locatie: am*dam

Berichtdoor dealmitri » 23 mei 2006, 16:42

ja je hebt mensen die lulen en je hebt ze die rijden
nieuw gekocht in 2001
lijst van vervangen onderdelen 60,000km frame (scheurtje bij rotatie demper)
93,000km motor blok (versnellingsbak) nu tlr blok met 9,400km waarvan 5000 doormij zelf
True Love 1000s/r

Gebruikersavatar
mafkeez
Berichten: 312
Lid geworden op: 03 mar 2006, 15:28
Locatie: enschede/raalte
Contacteer:

Berichtdoor mafkeez » 23 mei 2006, 18:44

goed bezig :D ik doe allebei!!
TL1000s 1998

Gebruikersavatar
nikkootje
Berichten: 3625
Lid geworden op: 21 aug 2005, 11:25
Locatie: middelburg
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 23 mei 2006, 21:42

ik doe liever lulen :D
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

Gebruikersavatar
dealmitri
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:29
Locatie: am*dam

Berichtdoor dealmitri » 29 mei 2006, 18:18

heb ik geen probleem mee ;)
doe het zelf ook graag hoor
maar weet iemand me te helpen??
ik hoor het graag


ga waarschijnlijk voor tijdelijk een haya b vorkie er in zetten zo'n goude blingbling kan ik voor een prikkie krijgen ,maar wil er een k5/k6 in dus helllllllllluuuuuuuuuuuuuppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True Love 1000s/r

Gebruikersavatar
kotomoto
Berichten: 1217
Lid geworden op: 14 jul 2005, 16:48
Locatie: Veluwe

Berichtdoor kotomoto » 29 mei 2006, 19:21

Ik heb begrepen dat de meesten het oude T-stuk laten zitten en daar een pasring met een dikte van 1mm in zetten om de klemming voor elkaar te maken. Het kan wel, kijk hier maar: http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?t=15
KTM 990 SMT ABS & Bimota YB10 (in onderdelen momenteel)

Gebruikersavatar
MadMike
Berichten: 93
Lid geworden op: 25 mei 2005, 22:34
Locatie: Rockanje

Berichtdoor MadMike » 30 mei 2006, 08:05

Mocht je met de tijd overstappen van je gouden bling Busa vork dan heb ik daar wel interesse in . :D
Ook voor een prikkie natuurlijk 8)


Terug naar “TL Custom”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten