Kontje TL-S op een TL-R???

Voor al de Custom TL'ers
Herwin

Kontje TL-S op een TL-R???

Berichtdoor Herwin » 23 mar 2006, 20:54

Zoals wel meer eigenaars van een TL-R ben ik ook van plan eens wat te gaan experimenteren met het kontje van mijn motorfiets.
Om te beginnen heb ik onlangs op Ebay (voor 23 euro :lol: ) een extra subframe voor een TL-R aangeschaft, waar ik ongestraft in kan gaan zagen en boren als ik dat wil.
Ik heb al eens dingen gezien en gehoord over het plaatsen van een kontje van een GSX-R1000 K1 op een TL-R, of van een SRAD. Vooral dat eerste zag er wel heel mooi uit....

Wat ik me echter afvraag is of er ook mensen zijn die ervaring hebben met het plaatsen van het kontje van een TL-S op een TL-R. Zijn de bevestigingspunten hiervoor gelijk, of moet ik inderdaad met zaag en/of boor in de weer om het geheel passend te krijgen?

En heeft iemand wel eens gekeken of het kontje van een Aprilia RSV mille een beetje gemakkelijk passend te maken is voor het subframe van de TLR?

Ben heel benieuwd.....
Groeten, Herwin
Uut Grunn'

kotomoto

Berichtdoor kotomoto » 23 mar 2006, 22:53

Succes met het wegsnijden van het abces. Heb idd hele mooie resultaten gezien. Vind persoonlijk de kont van de TLR niet de meest aantrekkelijke. Maar als die vervangen is door een bijpassend exemplaar die de rest van de lijnen benadrukt: :thumbup:
KTM 990 SMT ABS & Bimota YB10 (in onderdelen momenteel)

Herwin

Berichtdoor Herwin » 30 mar 2006, 16:14

Het subframe van Ebay is vandaag door de postbode bezorgd...Grote doos die bijna niks weegt...
Inmiddels is er als het goed is ook een solo-racezitje van een GSX-R1000 K3 onderweg...Ook via Ebay in Duitsland op de kop getikt...voor 45 euro...

Het grote knutselen kan binnenkort beginnen!
Uut Grunn'

kotomoto

Berichtdoor kotomoto » 31 mar 2006, 00:42

Ich bin gespannt.....
KTM 990 SMT ABS & Bimota YB10 (in onderdelen momenteel)

Terug naar “TL Custom”