Led achterlicht en pinkers

Alles over de TLR
DenisTLR

Led achterlicht en pinkers

Berichtdoor DenisTLR » 06 jan 2016, 23:22

polthergeist
Contacteer:

Re: Led achterlicht en pinkers

Berichtdoor polthergeist » 07 jan 2016, 00:38

Ik weet dat sommige alleen een ombouw kitje leveren. Dus betekend dat je zelf de lampjes in je OEM unit moet maken en dat de iets duurdere wel compleet zijn. Maar maakt niet heel veel uit. Ik heb er zelf ook 2 gehad. 1 met een doozichtig glas en 1 met een smoke glas. En ik heb op google gezocht en de goedkoopste genomen en werkt perfect.

En voor voor heb ik van die inb pinkers van een r6 of sv dacht ik. Via ebay. Die passen psies in het gat van die afdekkapkes
2 fast 2 live, 2 young 2 die

DenisTLR

Berichtdoor DenisTLR » 07 jan 2016, 12:39

polthergeist schreef:Ik weet dat sommige alleen een ombouw kitje leveren. Dus betekend dat je zelf de lampjes in je OEM unit moet maken en dat de iets duurdere wel compleet zijn. Maar maakt niet heel veel uit. Ik heb er zelf ook 2 gehad. 1 met een doozichtig glas en 1 met een smoke glas. En ik heb op google gezocht en de goedkoopste genomen en werkt perfect.

En voor voor heb ik van die inb pinkers van een r6 of sv dacht ik. Via ebay. Die passen psies in het gat van die afdekkapkes

Thanks! Waar heb je precies die met smoke glas gevonden? want ik vind overal steeds opnieuw enkel met transparant/helder glas...

polthergeist
Contacteer:

Berichtdoor polthergeist » 07 jan 2016, 13:05

http://www.optitune.nl/achterlicht-tl10 ... -led-smoke

Deze heb ik toen gekocht. Kost wat maar dan heb je wat 8)

http://m.ebay.com/itm/Smoke-LED-Taillig ... nav=SEARCH

http://m.ebay.com/itm/Motocycle-Custom- ... nav=SEARCH

Volgens mij heb ik deze maar dat weet ik niet 100% zeker.
2 fast 2 live, 2 young 2 die

DenisTLR

Berichtdoor DenisTLR » 07 jan 2016, 20:42

Aha thanks! Hier ben ik wat mee!!

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 09 jan 2016, 12:41

Achterlicht van ebay heb ik ook.
Heb wel flink de soldeerbout moeten gebruiken omdat het geheel verschrikkelijk slecht gesoldeerd was + 2 leds kapot.
Gelukkig heb ik die zooi wel liggen. :idea:

Heb toen wel $20 korting gehad. :D
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

DenisTLR

Berichtdoor DenisTLR » 09 jan 2016, 21:08

polthergeist schreef:http://www.optitune.nl/achterlicht-tl1000-r-s-raw-led-smoke

Deze heb ik toen gekocht. Kost wat maar dan heb je wat 8)

Heb deze ondertussen besteld! Heb nog serieus korting kunnen afdwingen ook door de link door te sturen van de andere die ik goedkoper gevonden had. Kreeg m prompt aan dezelfde prijs aangeboden! Niet getwijfeld dus :D

DenisTLR

Berichtdoor DenisTLR » 09 jan 2016, 21:10

f2ride2001 schreef:Achterlicht van ebay heb ik ook.
Heb wel flink de soldeerbout moeten gebruiken omdat het geheel verschrikkelijk slecht gesoldeerd was + 2 leds kapot.
Gelukkig heb ik die zooi wel liggen. :idea:

Heb toen wel $20 korting gehad. :D

Ola, soldeerbout heb ik al niet dus hopelijk bij mij geen probleem :D

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 09 jan 2016, 22:11

Mijn led-achterlicht met knippers heb ik gekocht bij ten Cate motoren in Nieuwleusden. Precies pas en mooie connectoren er aan, voor maar €40. Netjes thuisbezorgd.
Pas op mannen broeders, oom agent kan je voor de geïntegreerde knippers een beste bekeuring geven, collega van mij net gehad met zijn Yamaha Thunderace. Wees gewaarschuwd.

Heb mijn knippers vervangen door powerleds te bouwen in kleine knippers op de kentekenplaathouder. Kan je bijna fikkie mee stoken, niet met goed fatsoen achter rijden.

Afbeelding

Beetje onscherp, maar de boodschap moet duidelijk zijn, kijk ook naar de opbrengst van het led-achterlicht, met name de knippers.

Succes, Rini
Laatst gewijzigd door Rinidpp op 18 aug 2017, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

DenisTLR

Berichtdoor DenisTLR » 10 jan 2016, 09:00

Rinidpp schreef:Mijn led-achterlicht met knippers heb ik gekocht bij ten Cate motoren in Nieuwleusden. Precies pas en mooie connectoren er aan, voor maar €40. Netjes thuisbezorgd.
Pas op mannen broeders, oom agent kan je voor de geïntegreerde knippers een beste bekeuring geven, collega van mij net gehad met zijn Yamaha Thunderace. Wees gewaarschuwd.

Heb mijn knippers vervangen door powerleds te bouwen in kleine knippers op de kentekenplaathouder. Kan je bijna fikkie mee stoken, niet met goed fatsoen achter rijden.

Afbeelding

Beetje onscherp, maar de boodschap moet duidelijk zijn, kijk ook naar de opbrengst van het led-achterlicht, met name de knippers.

Succes, Rini

Je achterliggers zullen het idd geweten hebben, precies een lage winterzon :lol:

Moet zeggen dat ze, op dat vlak dan, in België denk ik minder streng zijn. Althans, kameraad van me die al jaaaaaren TLR met ingebouwd pinkers achterlicht (zelf nog met gewone gloeilampen want led was toen nog niet in) rijdt, heeft nog nooit een opmerking over gehad.

Moet ook wel toegeven dat ik sowieso niet veel kilometers doe wegens algemeen tijdgebrek, dus pakkans is voor mij al kleiner [-o<

Terug naar “TLR”