Dennisthe's TLR

Alles over de TLR
Dennisthe

Re: Dennisthe's TLR

Berichtdoor Dennisthe » 15 okt 2014, 18:20

pedrodetski schreef:Mooi hoor! Je pakt het iig wel goed aan! =D>
Je zal denk ik net optijd voor de winter klaar zijn....... :-# ;)

PS.
Denk dat deze wel mooi op jouw fiets zal staan............... :p

viewtopic.php?f=1&t=5698

Haha ja zei ik toch.. zal zeker goed staan toch
Heb hem ook niet helemaal uit mijn hoofd gezet.. maar ja op huidige ketting wordt hem niet..

Maar hoe zou het zijn met een nieuwe. . Tandwiel heeft toch al beetje ervaring..

Haha nou vind dit toch mooier als een oem klok.. maar goed dat er verschillende meningen zijn toch.. :D

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 15 okt 2014, 22:16

Uiteraard is het nooit de bedoeling dat je een oude ketting op een nieuw tandwiel legt of andersom........
Maar ik kan je vertellen dat deze tandwielen zeer hoog staan aangeschreven qua slijtage, ze geven zelf een ''lifetime guarantee'' op hun setjes.
Als jij een nieuwe ketting op dit tandwiel legt zal je zeker geen problemen gaan ondervinden doordat het tandwiel ''al'' 1500km heeft gedraaid.
Kijk maar is goed naar de tanden van het tandwiel, daar zie je dat het zwart van het loopvlak er nog niet eens helemaal is afgesleten.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 15 okt 2014, 22:20

Dennisthe schreef:
Afbeelding

Wat voor remklauwen zijn dat eigenlijk? Het lijken Tokico's maar zie geen merk erop staan..... :-k
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 15 okt 2014, 23:34

Ja okeej.. zijn goede en mooie tandwielen dat weet ik :D
Zal is gaan kijken wat een losse ketting kost.. en dan nog is over denken haha

Ja zijn wel tokico's tenminste heb ze vergeleken en kan geen verschil vinden behalve dat het merk weg is..staat ook in dit topic.. paar blz terug (met fotos)

Ik denk dat iemand het logo eraf heeft gefreesd.. ik heb ze zelf kaal gemaakt en gespoten.. zijn weer als nieuw :D :D

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 27 okt 2014, 11:03

Donders.. ligt er zaterdag een plasje olie onder mijn motor.. dus maar is ff zoeken, Kom ik er achter dat mijn ohlins lekt :( :( , druppels gevonden onderaan de veer
Net ff gebeld met Rooske Tynaarlo, Komt waarschijnlijk door het stil staan, droogt de keerring uit, (antwoord wat ik al had verwacht :D ). Dus de veer moet ff geserviced worden, Was eigenlijk in de planning voor vlg jaar.. maar mag ook op de lijst van niet verwachte uitgaven haha

Kosten +/_ € 150,00 ligt een beetje aan wat er allemaal versleten is..

Is deze prijs een beetje redelijk, of zal het nog lonen om verder te kijken :D :D

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 27 okt 2014, 11:36

Dennisthe schreef:Donders.. ligt er zaterdag een plasje olie onder mijn motor.. dus maar is ff zoeken, Kom ik er achter dat mijn ohlins lekt :( :( , druppels gevonden onderaan de veer
Net ff gebeld met Rooske Tynaarlo, Komt waarschijnlijk door het stil staan, droogt de keerring uit, (antwoord wat ik al had verwacht :D ). Dus de veer moet ff geserviced worden, Was eigenlijk in de planning voor vlg jaar.. maar mag ook op de lijst van niet verwachte uitgaven haha

Is deze prijs een beetje redelijk, of zal het nog lonen om verder te kijken :D :D

150 is een normale prijs hoor. Als er verder geen gekke dingen gaande zijn zal je niet veel meer kwijt zijn.

Pedro's Speedshop

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 27 okt 2014, 16:19

pedrodetski schreef:
Dennisthe schreef:Donders.. ligt er zaterdag een plasje olie onder mijn motor.. dus maar is ff zoeken, Kom ik er achter dat mijn ohlins lekt :( :( , druppels gevonden onderaan de veer

150 is een normale prijs hoor. Als er verder geen gekke dingen gaande zijn zal je niet veel meer kwijt zijn.

Ja dacht ik ook al.. nou wil dan wel direct 2 nieuwe "stelmoeren" die zijn aardig gesloopt int verleden door ze te stellen met een hamer en beitel :s :s
Maar die zullen wel niet zo heel duur zijn denk ik, krijg hier nog een prijs

En meneer Rooske verstaat zijn vak goed, en het is redelijk in de buurt voor mij

We hebben dus weer wat de demonteren haha :D :D

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 24 feb 2015, 10:35

Zo ff poosje tussen uit geweest ivm met werk...

Maar sinds zaterdag weer druk bezig met de TL.. Kuipen en derg zijn allemaal gespoten.. Stickers op de kuipen zijn geplakt.

Afbeelding
AfbeeldingMaar nu kom ik er achter dat de sticker die ik had laten maken voor mijn tank niet de juiste afmetingen had.. ](*,) ](*,)

Zou iemand voor mij de SUZUKI sticker op de tank kunnen meten,
Kan ik direct een nieuwe bestellen..

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 27 feb 2015, 20:22

Niemand meer een suzuki sticker op de tank :-" :-"
haha

finally
Moderator

Berichtdoor finally » 27 feb 2015, 21:43

Waarom niet gewoon bij de dealer of op een onderdelen site bestellen? Bij motorcyclespareparts.eu rond de 11 euro per stuk

Superior

Berichtdoor Superior » 28 feb 2015, 07:29

Als het goed is heeft melroj een sticker op zijn tank tenzij hij die er af heeft gehaald!

Superior

Berichtdoor Superior » 28 feb 2015, 07:31

Wat kost dat spuiten van alles?

Even nieuwschierig...

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 28 feb 2015, 08:51

finally schreef:Waarom niet gewoon bij de dealer of op een onderdelen site bestellen? Bij motorcyclespareparts.eu rond de 11 euro per stuk

Omdat deze niet de juiste kleuren hebben... daarom heb ik stickers laten maken..

Heb gezocht naar de afmetingen. . Maar nergens gevonden.. moet de afmeting hebben van de suzuki text
van de tank.. kan het natuurlijk ongeveer gokken.. maar denk tis snel gevraagd hier :D
Laatst gewijzigd door Dennisthe op 28 feb 2015, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennisthe

Berichtdoor Dennisthe » 28 feb 2015, 08:57

Superior schreef:Wat kost dat spuiten van alles?

Even nieuwschierig...

Das.nog niet bekend.. een maat van me spuit alles dies autospuiter.. betaal alleen materiaal.. als alles klaar is wordt de rekensom gemaakt :D :D

Superior

Berichtdoor Superior » 28 feb 2015, 09:11

Zou je is willen vragen wat hij hiervoor wil hebben?

Terug naar “TLR”