Ketting smeersysteem

Alles over de TLS
Loki
Contacteer:

Re: Ketting smeersysteem

Berichtdoor Loki » 16 mei 2016, 11:10

Mag dan een GS500 zijn, bij normaal constant rijden zal een TL niet veel meer slijt geven. Dubbele km is wel de moeite!
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Rinidpp
Contacteer:

Re: Ketting smeersysteem

Berichtdoor Rinidpp » 27 mei 2016, 22:28

Had aangegeven, dat als er een nieuwe ketting op de TL zou komen, ik de injector opnieuw zou plaatsen. Dat bleek ook hard nodig. Door de tyraps, was de injector scheef getrokken. Ondanks de dubbelzijdige tape.
Na het plaatsen van de ketting, alles weer netjes vast, de brug netjes schoon gemaakt, de injector gereinigd, gelijk nieuw uilaat pijpje links geplaatst, die was volledig op gevreten door het tandwiel.
Mijn zoon is schoenmaker en gebruik atoomlijm om de nodige delen aan elkaar te plakken. Dit heb ik op de injector montage plaat gesmeerd, voorzichtig op de juiste plek gemanoeuvreerd, blijven controleren, vast.
De injectoren staan nu netjes tegen het achtertandwiel vast.

Afbeelding

Afbeelding

Vanavond een uur op de motor gekropen, kijken of de smering z'n werk doet, gedaan heeft. De ketting krijgt al langzaam een glansje, de druppels komen netjes op de ketting terecht.
Zal na de eerste duizend kilometer de ketting na spannen, foto maken van de ketting.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Terug naar “TLS”