TL pilatus

Alles over de TLS
pilatus

Re: TL pilatus

Berichtdoor pilatus » 26 sep 2017, 00:19

Tijdje niet gepost, maar de TL blijft aandacht vragen :p

Ik ben uiteindelijk toch niet echt tevreden met de 3-pots van mijn R, en heb daarom besloten de 2-pots Tokico's er weer op te zetten.
Uiteraard eerst volledig schoongemaakt, nieuwe rubbers nieuwe blokken.
Afbeelding
Afbeelding
Net als vorige keer lastig om de lucht eruit te krijgen (heb geen pomp), de enige manier is de klauwen omhoog te leggen en dan te ontluchten. #-o )

En aangezien ik mijn radiateur nog moest vervangen (lekje) en dus toch alle kappen eraf moesten, ook maar even tegelijk met nieuwe olie en oliefilter de olietemperatuurmeter aangesloten, die lag al een poosje op een geschikt moment te wachten. Redelijk plug en p(r)lay, kabel met nette stekkers was precies lang genoeg van de dash naar de nieuwe olieplug met temp voeler. Klein beugeltje gemaakt voor de display, past er mooi bij zo :-"
Afbeelding
Morgen maar even een proefritje om te testen of de combinatie rempomp TLR / klauwen TLS beter werkt (en de gesinterde TRW Lucas blokken). :-k
Afbeelding

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 27 sep 2017, 19:12

Ziet er goed uit! Suc6 morgen :D
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 27 sep 2017, 20:01

Have fun. Gaat sowieso beter aanvoelen met de R pomp.
Afbeelding Krèg ut hein en weah! Muh raujuh Tei El is tòg snellâh....;)

Roy

Berichtdoor Roy » 27 sep 2017, 20:33

Erg benieuwd naar jouw ervaring met de combinatie van een R pomp en tls remklauwen! Zit zelf ook te twijfelen of ik dit ga doen aangezien ik niet onder de indruk ben van de R remklauwen!

pilatus

Berichtdoor pilatus » 27 sep 2017, 20:54

Was een fijn proefritje \:D/. Ik had een flinke tijd niet gereden, maar dan valt het pas weer echt op hoe verschroeiend snel de TL is (valt me nu ook weer op dat sinds de luchtfiltermod de S qua eindschotgevoel en geluid =P~ ook dichter bij de R komt =D>).

En de remmen: dikke prima zo! Veel meer gevoel en flinke stopkracht! Het zijn geen Brembo's maar het zachte gevoel en het 'o-jee-sta-ik-wel-op-tijd-stil' gevoel is weg ;)
Afbeelding

Dvis

Berichtdoor Dvis » 28 sep 2017, 13:18

pilatus schreef:Was een fijn proefritje \:D/. Ik had een flinke tijd niet gereden, maar dan valt het pas weer echt op hoe verschroeiend snel de TL is (valt me nu ook weer op dat sinds de luchtfiltermod de S qua eindschotgevoel en geluid =P~ ook dichter bij de R komt =D>).

En de remmen: dikke prima zo! Veel meer gevoel en flinke stopkracht! Het zijn geen Brembo's maar het zachte gevoel en het 'o-jee-sta-ik-wel-op-tijd-stil' gevoel is weg ;)

Haha nice..
Grtsz Dvis :D

Terug naar “TLS”