Mieltjes Project S

Alles over de TLS
Loki
Contacteer:

Re: Het (grote) koplamp-en-de-rest-winterproject

Berichtdoor Loki » 21 apr 2012, 20:22

ArnouTLS-TLR schreef:..beetje kopervet erop..

Precies, kruipolie en wd40 is daar een beetje te dun voor. En goed voelen wat de bouten doen is ook erg verstandig. Afhankelijk van de afmeting van het spul merk je snel genoeg of ie los gaat of dat er dingen stuk gaan. Dan kun je beter een andere strategie verzinnen voor dat het stuk gaat :D
The coolest car alarm tester by far - TL1000

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 22 apr 2012, 09:29

Damn Emiel, idd om jaloers op te worden!
Ben erg benieuwd naar je bevindingen mbt performance en geluid.
Houd ons niet te lang in spanning he? \:D/
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Afbeelding

Pedro's Speedshop

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 22 apr 2012, 21:24

Oost-TL1000R schreef:En en en...... \:D/

(see below :D )

Hellbender schreef:Wil je zulke foto's niet meer posten, Maluku? Men (lees ik) wordt daar heel jaloers van :evil:

Als ze eropzitten, filmpje posten he, man... Ziet er verdomd lekkah uit... En zal er nog verdomder lekkahder klinken...

Heb trouwens nog iets geleerd ivm Tl-filmpjes... : Die moet je bekijken op je tv met surroundsound... Dan komt de diepe sound er pas echt goed uit (ervaren met Stef's vidjes na de installatie bij het afmalen van wat rondjes op industrieterrein, ehhe)... Niet op een flut-laptopje zoals ik normaliter doe, ehhe...

Leuk spul en take it easy met de installatie... =D>

Haha hier heb je er nog meer :lol:

pedrodetski schreef:Damn Emiel, idd om jaloers op te worden!
Ben erg benieuwd naar je bevindingen mbt performance en geluid.
Houd ons niet te lang in spanning he? \:D/

Nou.... het zit er allemaal op \:D/ , maar ik heb nog niet veel gemerkt qua performance wel qua geluid....( :-$ dus echt niet he)

Man man man wat een "oorgasme" is dat zeg =D> , het lijkt wel alsof de geallieerden kwamen overvliegen :lol: .

Hier ff een paar piccies, ik moet nog een filmpje maken en gaan uitvogelen hoe ik dat hier moet gaan posten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enige waar ik aan moet wennen is dat de dempers niet meer zo hoog staan maar dat neem ik wel voor lief.
En ik denk dat ik maar opzoek ga naar een andere onderspoiler want ik heb deze een een beetje moeten inkorten en hij zit alsnog tegen de pijpen aan ](*,)

Magoe, eerst ff kwijlen..... =P~ =P~ =P~ =P~
Afbeelding Krèg ut hein en weah! Muh raujuh Tei El is tòg snellâh....;)

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 22 apr 2012, 21:33

=D> =D> =D>
Damn gast dat ziet er gelikt uit man! =P~ kan niet anders zeggen.
Vroeg of laat moet ik ook zoiets hebben :lol:
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Afbeelding

Pedro's Speedshop

polthergeist
Contacteer:

Berichtdoor polthergeist » 22 apr 2012, 21:52

Ziet er goed uit emile!! Maar je kan die m4 toch verstellen?? Enige is denk ik dat je je pass voetsteunen er af moet halen. Benieuwd hoe t klinkt..

Sound filmpje gewoon uppen naar joutoep en die link hier droppen!
2 fast 2 live, 2 young 2 die

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 22 apr 2012, 23:17

Prachtig... Ziet er heel mooi uit...

Misschien moet je van die oldschool warmtewerende banden kopen. Kun je rond dat (rakend) gedeelte draaien en is hittebestendig tot720 °C. Deze voormiddag nog gezien in de Hein Gericke catalogus...

Oost-TL1000R

Berichtdoor Oost-TL1000R » 23 apr 2012, 19:23

Ziet er super uit! Ook de perfecte combo voor jou bike. Voor wat betreft; "Enige waar ik aan moet wennen is dat de dempers niet meer zo hoog staan maar dat neem ik wel voor lief". Je kunt je link-pipes draaien waardoor de dempers iets hoger komen te staan, waarschijnlijk ook iets naar binnen. Dan eventueel een nieuwe steun maken als je niet meer uitkomt met de standaard setup?
:D BBOTM April 2013 :D

"If you don’t crash or break something every now and then you’re not going fast enough”

Afbeelding

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 23 apr 2012, 19:32

Oost-TL1000R schreef:Ziet er super uit! Ook de perfecte combo voor jou bike. Voor wat betreft; "Enige waar ik aan moet wennen is dat de dempers niet meer zo hoog staan maar dat neem ik wel voor lief". Je kunt je link-pipes draaien waardoor de dempers iets hoger komen te staan, waarschijnlijk ook iets naar binnen. Dan eventueel een nieuwe steun maken als je niet meer uitkomt met de standaard setup?

Ik denk dat ik het zo laat zitten. Misschien ooit maar zo is het ook al goed plus ik geniet gewoon nu al heel erg van het geluid :D .

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 23 apr 2012, 19:45

Hellbender schreef:Prachtig... Ziet er heel mooi uit...

Misschien moet je van die oldschool warmtewerende banden kopen. Kun je rond dat (rakend) gedeelte draaien en is hittebestendig tot720 °C. Deze voormiddag nog gezien in de Hein Gericke catalogus...

of een stukje keramiek plakken op je kuip. Keramiek heeft de eigenschap dat het hitte bestendig is en niet (slecht) thermisch geleid.

Afbeelding

Pedro's Speedshop

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 23 apr 2012, 20:07

pedrodetski schreef:of een stukje keramiek plakken op je kuip. Keramiek heeft de eigenschap dat het hitte bestendig is en niet (slecht) thermisch geleid.

Dat gaat nog niet eens passen, die kuip zit al heel strak tegen de uitlaat aan :( .

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 23 apr 2012, 20:11

MalukuMiel schreef:
pedrodetski schreef:of een stukje keramiek plakken op je kuip. Keramiek heeft de eigenschap dat het hitte bestendig is en niet (slecht) thermisch geleid.

Dat gaat nog niet eens passen, die kuip zit al heel strak tegen de uitlaat aan :( .

Binnenkort niet meer hoor, als je er niets aan doet :lol:
Keramiek tegeltje hoeft maaar 5mm dik te zijn.
En ander moet je toch die link pipes draaien en de dempers hoger weg hangen.......

Afbeelding

Pedro's Speedshop

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 23 apr 2012, 20:16

pedrodetski schreef:
MalukuMiel schreef:

Binnenkort niet meer hoor, als je er niets aan doet :lol:
Keramiek tegeltje hoeft maaar 5mm dik te zijn.
En ander moet je toch die link pipes draaien en de dempers hoger weg hangen.......

Idd ja :lol: , maar het zijn niet die link pijpjes die er tegen aan drukken, het is dat grote verdeel gedeelte om het zo maar ff te noemen wat recht onder het blok wordt vastgemaakt en die kan maar op een manier bevestigt worden.

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 23 apr 2012, 20:22

Mmmmm, dan wordt het toch een ander onder kuipje denk ik. Past een SV onderkuipje niet?

Afbeelding

Pedro's Speedshop

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 23 apr 2012, 20:26

pedrodetski schreef:Mmmmm, dan wordt het toch een ander onder kuipje denk ik. Past een SV onderkuipje niet?

Als het goed is moet dat wel passen maar ik heb ook deze al gezien :D . Maar ik ben nog aan het twijfelen...
http://www.mdi-online.nl/webshop/fotopa ... en&lang=nl

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 23 apr 2012, 20:33

MalukuMiel schreef:
pedrodetski schreef:Mmmmm, dan wordt het toch een ander onder kuipje denk ik. Past een SV onderkuipje niet?

Als het goed is moet dat wel passen maar ik heb ook deze al gezien :D . Maar ik ben nog aan het twijfelen...
http://www.mdi-online.nl/webshop/fotopa ... en&lang=nl

Precies! wellicht nog beter, Ik vind dat de SV kuip toch wat meer hoekig is en naar mijn inzien minder past bij de rondingen van de TL(S)

Afbeelding

Pedro's Speedshop

Terug naar “TLS”