Vraag powercommander II

Voor al je technische vragen over je TL
Rinidpp
Contacteer:

Re: Vraag powercommander II

Berichtdoor Rinidpp » 31 mar 2017, 11:14

Binnenkort rij ik bij Pajic langs, hij heeft het als het goed is op de plank liggen, maar zal er zeker veel meer over kunnen vertellen. Zag het in eerste instantie bij Mpartz.nl

Lees trouwens ook dat het geschikt is voor de PC-V, kan zijn dat het niet aan te sluiten is op onze PC-(I)II versies.

https://www.mpartz.nl/powercommander-au ... 0wodW0YK8Q

Kost natuurlijk serieus geld, als je daar na een wijziging aan demper, filter, injecjtie, niet meer aangewezen bent op een dynojet run, de uitdraai voor gezien houd, levert je het behoorlijk veel op, niet meer nadenken over omstandigheden. Ook het gebruik op grote hoogtes en hoge temperaturen zullen de boel continu helpen verstellen.

Als ik bij Pajic ben geweest, zal ik zijn verhaal hier natuurlijk direct posten.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Dvis

Berichtdoor Dvis » 31 mar 2017, 11:38

Rinidpp schreef:Binnenkort rij ik bij Pajic langs, hij heeft het als het goed is op de plank liggen, maar zal er zeker veel meer over kunnen vertellen. Zag het in eerste instantie bij Mpartz.nl

Lees trouwens ook dat het geschikt is voor de PC-V, kan zijn dat het niet aan te sluiten is op onze PC-(I)II versies.

https://www.mpartz.nl/powercommander-au ... 0wodW0YK8Q

Kost natuurlijk serieus geld, als je daar na een wijziging aan demper, filter, injecjtie, niet meer aangewezen bent op een dynojet run, de uitdraai voor gezien houd, levert je het behoorlijk veel op, niet meer nadenken over omstandigheden. Ook het gebruik op grote hoogtes en hoge temperaturen zullen de boel continu helpen verstellen.

Als ik bij Pajic ben geweest, zal ik zijn verhaal hier natuurlijk direct posten.

Rini

Top thnx \:D/
Grtsz Dvis :D

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 31 mar 2017, 12:55

auto tune is enkel voor de pc5 beschikbaar. Mocht hij het op de 3 werkend kan krijgen dan is dat een primeur.

pc5 met auto tune werkend te krijgen dat is wel paar keer gedaan.

spirit_69

Berichtdoor spirit_69 » 31 mar 2017, 13:05

Die autotune is toch alleen voor de PC V? En ik dacht dat de V niet voor de TL1000 beschikbaar is?

grt

Frank

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 31 mar 2017, 13:53

spirit_69 schreef:Die autotune is toch alleen voor de PC V? En ik dacht dat de V niet voor de TL1000 beschikbaar is?

grt

Frank

dat is juist.

Terug naar “TL Techniek”