[Update] Leuke bijkomstigheid

Voor al je technische vragen over je TL
Mike88

Re: [Update] Leuke bijkomstigheid

Berichtdoor Mike88 » 29 nov 2016, 10:25

K zal je draadje niet teveel bevuilen met mijn berichten maar zal de uitkomst even met jullie delen :) T IS VERREKTE KOUD IN DE SCHUUR [-(
EVIL TWIN SUPERBIKE

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 29 nov 2016, 18:09

Mike88 schreef:K zal je draadje niet teveel bevuilen met mijn berichten maar zal de uitkomst even met jullie delen :) T IS VERREKTE KOUD IN DE SCHUUR [-(

:D

Afbeelding
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Afbeelding

Pedro's Speedshop

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 29 dec 2016, 08:20

Gisteren in een andere discussie al geschreven, toch maar besloten voor de nieuwe SR te gaan. De geluiden waren zo positief, besluit genomen. De TL ligt behoorlijk uit elkaar, dus gelijk de SR er maar aan geschroefd. Als ze zo weer gaat praten en rollen, zal ik snel zien en voelen of er verandering is. Weet redelijk goed wat haar verbruik is, ook hoe ze op het gas reageert.

Afbeelding

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

tsjoe007

Berichtdoor tsjoe007 » 29 dec 2016, 19:33

Benieuwd :-k
Ik blijf het volgen.

Groeten

coen

Berichtdoor coen » 09 jan 2017, 07:14

ik ook benieuwd! :D

tsjoe007

Berichtdoor tsjoe007 » 22 feb 2017, 14:27

En Rini, al meer nieuws ivm de verbruikscijfers ?

Groeten

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 22 feb 2017, 14:57

Hoi Joe,

Nee man, niet meer op de TL gezeten, ging het gewoon niet redden, baalde daar best van. Ze staat wel in de startblokken voor zondag, samen met Lodi naar de motorbeurs als het weer goed is. Zal dan met de eerste cijfers komen over het verbruik en of het veranderd is.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 05 mar 2017, 20:28

Hoi allemaal,

Vrijdagavond de TLS al naar buiten geduwd, beetje wennen aan elkaar, 100km op de teller gezet, niet naar het verbruik gekeken, alleen maar aan het blazen geweest. Gevalletje veel te veel verbuiken, maar met een mega smile op de neus thuis komen.

Vandaag naar Doorn, vrouw: 'Neem je de auto of', baf, baf, baf, baf, ze stond al te stampen voor de deur! 'Het gaat regenen hé', Ja, en!

Tank gevuld en de teller (GPS) op 130km/h gezet, kon goed doorrijden, later terug ook, ondanks de enorme bak water. Verbruik is totaal ongewijzigd gebleven. Was het voorheen 1:15, dan deed ze dat nu ook. Er is wel wat veranderd. De accu wordt nu ineens weer volledig geladen. Thuis na het rijden, leg ik altijd de druppellader (Dunlop dingetje van €15, waterdicht en getest op internet, top ding) aan de accu. Aansluiten, schakelen naar laden en binnen een paar tellen schakelt hij al uit, de accu is gewoon vol.

Had gehoopt dat de SR ook het verbruik zou beïnvlvoeden, helaas, de eerste tank, met gewoon snelweg kilometers maken, is er op hetzelfde tempo doorheen gedronken. Het is helaas niet anders.

Zal als het droger en warmer is, snel meer kilometers maken, het verbruik proberen bij te houden.

Rini

tsjoe007

Berichtdoor tsjoe007 » 05 mar 2017, 20:59

Das goed nieuws wat betreft de SR, "slecht" nieuws wat betreft het verbruik.
Misschien heb ik dan toch een uniek exemplaar SR gekocht want zoals ik al zei was er verder niks verandert aan de motor.
Ik zal binnenkort nog eens een evaluatie posten want ik heb, noodgedwongen, opnieuw de originele uitlaten moeten monteren.
De knapen uit de UK (voor de carbon hulzen) antwoorden zelfs al niet meer als ik een mail stuur. Rare jongens.
Even gedaan met het gebulder uit de Lasers, buren happy.
Dus heb ik maar een open carbondemper (NOS) voor de Viffer gekocht, buren iets minder happy :lol:
Toevallig vandaag een mede-VFR rijder op bezoek gehad en die stelde voor om zélf nieuwe carbon's te maken. Hij zou de nodige expertise hebben o.a. heeft ie zelf ooit de romp van een zeilboot(je) in een combi van carbon en kevlar gemaakt. Het moeilijkste is volgens hem om een mooie strakke mal te maken, de rest is laagjes leggen in de hars en vacuum trekken tegen de luchtbelletjes. Moeten we eens nader op ingaan :-"

Groeten

Terug naar “TL Techniek”