Ervaringen afstellen

Voor al je technische vragen over je TL
Mike88

Re: Ervaringen afstellen

Berichtdoor Mike88 » 04 feb 2017, 13:21

Dvis schreef:
Mike88 schreef:Jammer dat t voor mij als Assenaar zo'n mega eind rijden is! Hij zit ergens bij Goes toch? Voor m'n gevoel ben ik dan bijna in Parijs :roll:

:lol: voor mij ook.. daarom had ik haar naar no limit roden gebracht

K heb de site even bekeken, volgens mij heeft ie flink lopen verbouwen etc. Jaren terug had ie niet eens een testbank dacht ik, wat was jij kwijt voor je afstel werk?
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 04 feb 2017, 14:50

Als het financieel reëel is, keer samen afspreken en die kant op rijden, verrekt dat nou, mooie kilometers maken, mooi laten afstellen....

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Dvis

Berichtdoor Dvis » 04 feb 2017, 15:19

Mike88 schreef:
Dvis schreef:
Mike88 schreef:Jammer dat t voor mij als Assenaar zo'n mega eind rijden is! Hij zit ergens bij Goes toch? Voor m'n gevoel ben ik dan bijna in Parijs :roll:

:lol: voor mij ook.. daarom had ik haar naar no limit roden gebracht

K heb de site even bekeken, volgens mij heeft ie flink lopen verbouwen etc. Jaren terug had ie niet eens een testbank dacht ik, wat was jij kwijt voor je afstel werk?

Eerlijk gezegt ik zou het niet meer weten.. maar die van mij moet opnieuw afgesteld worden.
Grtsz Dvis :D

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 04 feb 2017, 21:09

Ik voel een afstel meeting aan komen :lol:
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 04 feb 2017, 22:50

Ja, lijkt me erg leuk. Verschillende dealers bevragen over mogelijkheden t.a.v. het aantal, prijzen, mooie dag van maken. Lijkt me gaaf en leerzaam!

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 04 feb 2017, 23:02

matzwart2 schreef:
TLRTwins schreef:
matzwart2 schreef:ruud frederiks (tovami) stelt al mijn motoren af en ik ben altijd dik tevreden .
hij heeft ook een yoshibox gebruikt voor mijn tlr pasgeleden, hij loopt weer perfekt nu.

Altijd met mooie waardes terug naar huis?

altijd mooie waardes en vlakke lijnen zonder dipjes, en dat laatste vind ik veel belangrijker 8)

Afbeelding

Dat ben ik met je eens, voor op straat is dat een zeer fraaie torque lijn. Ruud staat er wel ombekend je altijd met mooie waardes op papier te laten vertrekken. Persoonlijk hecht ik ook meer waarde aan het verloop dan waar de piek ligt.

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 06 feb 2017, 00:00

Moet zeggen dat m'n collega met z'n Bandit niet zoveel top vermogen won bij Ruud, paar procent dacht ik. Los daarvan, als alle klanten wisten waar de winst in de praktijk zit.. in plaats van de max power zoals in de verkoopfolders..
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 06 feb 2017, 09:27

Zo is het maar net Loki, ding moet gewoon super mooi ronddraaien, goed met brandstof overweg gaan, het niet over straat slingeren. Als de kraan open gaat, direct reageren, vooral de hik-ups (zeker in bochten) tot een minimum beperken.
Neusje moet makkelijk omhoog, als het kan de moderne superbikes het schaamrood op de kaken zetten, ha, zo gaaf!

Rini

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 07 feb 2017, 12:35

Yup, Nadat ik bij Ruud was geweest reed ik met 800tpm de Postbank omhoog met mijn TLS \:D/

De man weet echt wat hij doet =D>
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

Terug naar “TL Techniek”