TL TPS/TB dag!

Is er nog iets te doen voor de TL liefhebbers???
Ton W

Re: TL TPS/TB dag!

Berichtdoor Ton W » 06 okt 2015, 21:53

Dat is wel jammer, want Marc Hoegee is een topper qua Suzuki.

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 07 okt 2015, 15:48

Dat geloof ik direct. Kreeg van Motorhuis Langezwaag een enthousiaste reactie terug. Lijkt hen een goed idee, stel maar wat voor en laten we een afspraak maken, was zijn antwoord.
Zal eens wat in elkaar draaien, zoals het er bij de HCH aan toe ging. Zal het dan eerst op het forum plaatsen en bevragen wat anderen hier van vinden, voordat ik het naar iemand stuur.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 13 okt 2015, 11:25

Motorhuis Langezwaag is een leuke zaak..kom er eigenlijk bij elke nieuwe motor weer om m'n vering af te stellen, dit doet ie erg goed! Kost n prikkie, elke zaterdag trouwens zonder afspraak..
Als hier nog een dagje georganiseerd wordt meld ik me bij deze aan..mits m'n baan t toelaat!
Mike
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 14 okt 2015, 16:00

Dat klinkt goed Mike. Heb zelf nog geen ervaring met Motorhuis Langezwaag, behalve dat ik daar de Brembo Remppomp RCS19 gekocht heb, inclusief benodigdheden. Goede service en afhandeling van de order.
De nodige dealers, motorhuizen af gestruind, hebben geen ruimte, tijd of inzet mogelijkheden. Motorhuis Langezwaag, reageerde als enige direct enthousiast en positief. Denk dat het goed is om eens te gaan praten, met wat voorstellen. Dat laatste zal ik gaan bedenken en op het forum zetten, kijken wat anderen hier van vinden, het dan bij hen neerleggen.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Dvis

Berichtdoor Dvis » 14 okt 2015, 18:43

Motor huis langezwaag is cker een goede aanrader, en ook zeer goed met vering afstellen..
Grtsz Dvis :D

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 15 okt 2015, 08:44

Ik voel een combi dagje aankomen..Vering en de boel syncen! Mits Mikis daarmee akkoord gaat, ze hebben ook een fb pagina met af en toe wel leuke nice-to-know stukjes over vering, afstellen etc =D>
Enige nadeel is dat t steeds kouder word om op de twins te stappen. Tenzij dit evenementje volgend seizoen gaat plaatsvinden natuurlijk..
Mike
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 16 okt 2015, 12:22

Heb van Mike (Motorhuis Langezwaag) bericht gekregen. Zij vinden het een goed plan, maar wil van te voren natuurlijk graag afspraken maken over het hoe en wat. Lijkt me vrij logisch. Mindere kant is de locatie, zou het liefst centraal in NL proberen. Wat positief is, is dat Motorhuis Langezwaag, een stel enthousiaste, motor liefhebbers zijn, met toch al de nodige ervaring, vooral als het hard moet/gaat.
Heb nog contact met de jongens van HCH, zij hebben ook net weer een sleuteldag georganiseerd, zal hen vragen wat ze hebben afgesproken, onder welke condities, enz, enz.
Als ik dat helder heb, zal ik het hier opnieuw posten, kijken wat het forum hier van vind.

Rini
Laatst gewijzigd door Rinidpp op 21 okt 2015, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

coen

Berichtdoor coen » 19 okt 2015, 22:08

Gaaf ! Ik denk dat het voor de meeste op het forum een zeer interessant topic is!
Ik zal dit topic in de gaten houden!!!!!
Zin an! :p

Slurf
Contacteer:

Berichtdoor Slurf » 21 nov 2015, 22:26

leuk idee een technodag, niet eerder georganiseerd op tl forum meen ik. tis dat de cavia de deur uit is.

ben vorig jaar naar een ktm lc8 technodag geweest bij Verpalen en dat was echt leuk.
Cagiva navigator> KTM 990 adventure

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 21 nov 2015, 22:49

Moet nog overleggen met Motorhuis Langezwaag. Ze laten idd leuke en mooie dingen zien op FB. Heb binnenkort contact met de HayabusaClubHolland, zij hebben behoorlijk ervaring met het organiseren van een dergelijke sleuteldag. Kijken of ze een rode draad hebben t.a.v. de klussen die je wel en of niet zou kunnen aanpakken.
Denk dat het goed is om het in het voorjaar te houden, tijd om van alles af te spreken. De mannen van Langezwaag waren in ieder geval erg enthousiast, hebben ook alle mogelijkheden tot een dynojet aan toe.

Word vervolgd!

Rini

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 14 mei 2016, 11:40

Gaat deze dag nog door dit seizoen? Vering doet ie ook voor weinig...
Zo ja, ben ik van de partij :D
Mike
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 14 mei 2016, 23:39

Moet nog contact opnemen over een programma! Zal na de vakantie periode moeten plaatsvinden. Vering zal zeker interessant zijn, olie, filters, ketting, maar vooral body sync en throttle position sensor.

Binnenkort eens een inventaris starten.

Rini

Terug naar “TL Meetings”