Scheveningen meeting

Is er nog iets te doen voor de TL liefhebbers???
Mike88

Re: Scheveningen meeting

Berichtdoor Mike88 » 17 jun 2017, 15:52

Prima pick up point Zwolle indd, bij Kalsbeek ofzo?
EVIL TWIN SUPERBIKE

D81

Berichtdoor D81 » 17 jul 2017, 19:56

Gaat dit nog wat worden is nogal stil hier.

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 18 jul 2017, 07:24

Dat klopt, vond dat ook Dennis. Dacht, als ik datum's plaats, zal er wel iets geroepen worden.

30 augustus is mijn eerste vakantie dag, neem m'n partner mee, ik zeg zondag 30. Zullen we zeggen tegen 13:00 bij Simones.

Rini en Lammie(achterop dan hé)
Lodi (ovb)

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 26 jul 2017, 15:34

Gezien er geen reacties zijn, andere afspraak gemaakt voor zondag de 30'ste. Geen Simones in Scheveningen zondag aanstaande.

Verplaats het naar Zondag 27 augustus. Wie weet is er dan meer animo :D

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 26 jul 2017, 16:52

Helaas heeft de politie mn rijbewijs afgenomen.. nadat ze me s'avonds zo'n 10 min in een zwarte vw gevolgd hadden. Ik kan helaas niet, met n beetje mazzel krijg ik t eerder terug maar omdat ik militair ben is t nogal een gedoe :idea: ben er bang voor dat ik hem pas ergens in september terug heb. Als ik toch eerder ben laat ik hier nog weten of ik mee ga
Have fun alvast, Mike
EVIL TWIN SUPERBIKE

Dvis

Berichtdoor Dvis » 26 jul 2017, 19:53

Mike88 schreef:Helaas heeft de politie mn rijbewijs afgenomen.. nadat ze me s'avonds zo'n 10 min in een zwarte vw gevolgd hadden. Ik kan helaas niet, met n beetje mazzel krijg ik t eerder terug maar omdat ik militair ben is t nogal een gedoe :idea: ben er bang voor dat ik hem pas ergens in september terug heb. Als ik toch eerder ben laat ik hier nog weten of ik mee ga
Have fun alvast, Mike

Ai das minder.. hoe dat allemaal?
Grtsz Dvis :D

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 26 jul 2017, 20:23

Was een lekker zomers avondje rond aan t rijden rotondes 360 pakken je kent t wel en echt één km voor mn huis trekken ze ineens snel op halen me in en klokken mij (op hun topsnelheid) van 121km waar je 50 mag! Ik reed te hard dat wel iets van 90 95 ish, maar maak dat hun maar eens wijs. Boordsnelheidsmeter.... Was ik maar geflitst of gelaserd dan was de snelheid reëler
K zou vandaag een rechtzaak hebben want ben in beklag gegaan, t eerste wat de rechter IN de rechtzaal zegt is dat ie me niet kan helpen en dat de militaire rechtbank in Arnhem t overneemt! Dit hadden ze natuurlijk eerder kunnen vertellen maar hoe toevallig ze hadden t verkeerde nummer door gekregen

T is wat..
EVIL TWIN SUPERBIKE

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 26 jul 2017, 22:26

Shit Mike, echt balen man, weet en misschien helpt het je, dat bekeuringen door fliltsers ook 2x() zijn. Heb in drie weken tijd ongeveer €700 aan de broek hangen :( :s !

Echt klote man, rijbewijs plijte, dan nog voor de mililtaire politie verschijnen of valt dat erg mee. In mijn diensttijd was dat altijd minder!

Wens je sterkte.

Rini

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 27 jul 2017, 01:28

Vervelend Mike..! Hebben ze moeite voor gedaan als ze 10 minuten lang je hebben gestalked zonder dat je het in de holes had.

Afstand is snelheid x tijd ofzo toch? Max acceleratie van een politie golf is altijd minder dan max van een TL. Dus afhankelijk van de situatie kun je daar een punt mee maken. Tweede is dat als ze gevolgd hebben op zeg 40 meter.. en ze starten met klokken.. lopen vervolgens in tot 10 of 15 meter afstand, ze 25 tot 30 meter meer hebben moeten rijden.

Neemt niet weg dat je te hard gereden hebt. Maar als je het nog vers in je bol hebt hoe het exact is gegaan en bovenstaande zaken hebben plaats gevonden, kun je er misschien wat mee [-o<
The coolest car alarm tester by far - TL1000

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 27 jul 2017, 03:33

Je hebt niks klaar te maken. Ondergaan spijt betuigen en hopen ze allemaal de avond ervoor goede avond met de vrouw hebben gehad. Je bent een van de vele en elke smoes hebben ze altijd al gehoord. ( ook al heb je gelijk)

Ik ben zelf van de a58 gehaald met iets te veel te hard. Mijn advocaat heeft een schikking aangeboden en die hebben ze aangenomen. Maar kost wel echt serieus veel geld.

Turbo_Henky

Berichtdoor Turbo_Henky » 27 jul 2017, 08:16

Loki schreef:Vervelend Mike..! Hebben ze moeite voor gedaan als ze 10 minuten lang je hebben gestalked zonder dat je het in de holes had.

Afstand is snelheid x tijd ofzo toch? Max acceleratie van een politie golf is altijd minder dan max van een TL. Dus afhankelijk van de situatie kun je daar een punt mee maken. Tweede is dat als ze gevolgd hebben op zeg 40 meter.. en ze starten met klokken.. lopen vervolgens in tot 10 of 15 meter afstand, ze 25 tot 30 meter meer hebben moeten rijden.

Neemt niet weg dat je te hard gereden hebt. Maar als je het nog vers in je bol hebt hoe het exact is gegaan en bovenstaande zaken hebben plaats gevonden, kun je er misschien wat mee [-o<

Volgens mij klokt de politie de afstand en tijd apart. Ze zetten eerst de tijd aan en houden visueel in de gaten waar jij op dat moment was. Als de politie op dat punt komt zetten ze de meting voor de afstand aan. Bij het einde doen ze dat dan weer net zo. Zo meten ze de tijd en de afstand die jij hebt afgelegd. Dan delen ze de afstand door de tijd (km / uur) en heb de gemiddelde snelheid de jij op dat traject hebt gereden. Daar gaat dan nog weer een onnauwkeurigheidscorrectie af.

Mike, succes bij de militaire rechtbank. Ik hoop dat je je rijbewijs weer snel terug krijgt.
Geniet nooit met mate

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 27 jul 2017, 12:39

Ik had indd het vermoeden dat ze op een gelijkmatige afstand voor een bepaalde tijd moeten meten indd, iets wat ik die laatste 20 sec absoluut niet in mn spiegels gezien heb maargoed het is hun woord tegen t mijne.
Heb te maken met een piekmeting (hun top van 121kmu) voor mijn gevoel, maargoed waarschijnlijk leg ik het af..
Mijn ervaring leert dat één agent telt voor twee dus ik moet t opnemen tegen vier agenten die onder ambtseed hun verklaring afgelegd hebben.
De marechaussee is over t algemeen soepeler vergeleken met de reguliere politie maar hoe t met een militaire rechter zit weet ik niet. Da's een nieuw niveau boefje zijn voor mij.. ik hoop dat t meevalt maar ga al van een flinke boete uit.
Wel alle tijd van de wereld om de puntjes op de i te zetten nu, er is alweer veel gesleuteld aan de motor.
En nu kruip ik weer huilend onder mn steen t is toch best wel k*t als je alleen nog maar kunt fietsen :roll:

Watch out for the black VW's friends
EVIL TWIN SUPERBIKE

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 27 jul 2017, 12:53

Turbo_Henky schreef:Volgens mij klokt de politie de afstand en tijd apart. Ze zetten eerst de tijd aan en houden visueel in de gaten waar jij op dat moment was. Als de politie op dat punt komt zetten ze de meting voor de afstand aan. Bij het einde doen ze dat dan weer net zo. Zo meten ze de tijd en de afstand die jij hebt afgelegd. Dan delen ze de afstand door de tijd (km / uur) en heb de gemiddelde snelheid de jij op dat traject hebt gereden. Daar gaat dan nog weer een onnauwkeurigheidscorrectie af.

Dan is de enige optie, ja meneer de rechter, nee meneer de rechter :oops: :lol:
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Mike88

Berichtdoor Mike88 » 27 jul 2017, 15:32

Vooralsnog hoop ik gewoon aan te sluiten heb de tomtom rider alweer op de motor gezet
EVIL TWIN SUPERBIKE

Stefan

Berichtdoor Stefan » 07 aug 2017, 14:15

Vervelend Mike, wanneer is je zitting?

De politie hoeft het niet eens te hebben vastgelegd met meetapparatuur. Ze mogen ook de boordsnelheidsmeter van het voertuig gebruiken, alleen gaat er dan eerst nog een correctie van een x aantal km/uur af ivm eventuele miswijzing van het voertuig, dan nog de verplichte "meetcorrectie" en dan hebben ze dus pas de snelheid waarvoor ze een verbaal schrijven.
Geloof dat de correctie voor miswijzing op iets van 10% zit.
Maar als er inderdaad 2 agenten in het voertuig zaten dan wordt erg lastig voor je om aan te tonen dat je een andere snelheid hebt gereden dan zij aangeven. Of had je op dat moment je navigatiesysteem/telefoon aanstaan en is daar iets op vastgelegd?

Veel succes in ieder geval!

Terug naar “TL Meetings”