Dag op dag 10 jaar terug

Slap gezwans en sterke verhalen!
Cabrio freak

Dag op dag 10 jaar terug

Berichtdoor Cabrio freak » 29 dec 2016, 13:13

Hey TL'ers,

kom hier af en toe nog eens langs snuffelen daar ik de TLR nooit echt heb kunnen loslaten,zie ik dat ik dag op dag 10 jaar geleden me hier voor het eerst voorstelde.Jammer dat ik mijn lievelingsfiets heb moeten laten gaan......
't was dat het toen niet anders kon.Mooi te zien dat hier toch nog steeds echte liefhebbers zitten
zowel onder de oude garde als de nieuwkomers met liefde voor deze prachtige dikke lady!!!
Bij deze wens ik jullie een goed einde 2016,
en veel veilige kilometers in 2017!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

grtsssssssssss

Rinidpp
Contacteer:

Re: Dag op dag 10 jaar terug

Berichtdoor Rinidpp » 29 dec 2016, 13:42

Leuk te lezen, jammer dat je moest stoppen!

Eerste rit was een demo fiets, gelijk gewaarschuwd door de dealer, neus gelijk de lucht in, fantastische ervaring, nog nooit op zo'n wilde trut gereden, nooit meer losgelaten, nu naar hart en lust aan het sleutelen aan de '99 TLS van mijzelf en die van mijn zoon. Prachtige meiden zijn het.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Cabrio freak

Berichtdoor Cabrio freak » 29 dec 2016, 14:35

Rinidpp schreef:Leuk te lezen, jammer dat je moest stoppen!

Eerste rit was een demo fiets, gelijk gewaarschuwd door de dealer, neus gelijk de lucht in, fantastische ervaring, nog nooit op zo'n wilde trut gereden, nooit meer losgelaten, nu naar hart en lust aan het sleutelen aan de '99 TLS van mijzelf en die van mijn zoon. Prachtige meiden zijn het.

Rini

Haha kan me perfect je eerste ervaring voor de ogen halen,ik kwam ook voor de TLR van een 4 pitter,
Mijne was ook een '99'r,
Ik rijd imiddels wel terug op een fiets hoor (het bloed kruipt waar het niet kan gaan), alleen rijd ik niet meer met een smile van oor tot oor als toen ik destijds op mijn modded lady rond reed 8)

Afbeelding

Afbeelding

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 29 dec 2016, 16:38

pfff, je had echt een mooie meid! Strak werk man, maar euh, ook ik moest tijd alles aan de kant doen, kids e.d. snel standaard 4 cilinder, moest en zou rijden, dan ineens......

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 26 mei 2017, 23:31

Moet gewoon even mijn liefde kwijt voor de TLS. Samen met mijn zoon op de 31 aan het blazen geweest, vol gas, tot ik voor me ineens het vuur uit de uilaten van de TLS van mijn zoon zie komen, seinen en knipperen, gestopt, blijkt het dempingsmateriaal in de dempers door de hitte te verbranden. Geweldig gezicht. Samen op de foto op de 31 (Emden-Oberhausen).
Donderdag zette ik mijn meisie te ruste en zelf een bak koffie, stond ze er zo mooi bij, dat ik die platen jullie niet wil ontnemen. Hier zijn ze.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de laatste foto had ik haar de dag ervoor gewassen en gepoetst. Doe ik ongeveer 1x per jaar.

Wat is ze mooi hé!

Rini

Terug naar “Off-topic”