Terugkomst

Slap gezwans en sterke verhalen!
Monster900
Contacteer:

Terugkomst

Berichtdoor Monster900 » 26 aug 2015, 21:27

Het is blijkbaar al een tijdje geleden dat ik hier nog ben wezen neuzen... Zo te zien leeft alles hier nog goed!!

Ik heb de laatste tijd niet meer kunnen rijden, omdat we al 2 jaar druk bezig zijn met verbouwen... De 3 en een halve '97-ers zijn er nog steeds, maar ofwel technisch, ofwel administratief niet in staat om te rijden.
Dus dat wordt een taakje voor de komende winter. Door de verbouwing heb ik dus wèl een garage van 6 X 12 meter gekregen, maar die staat ondertussen met al m'n spullen alweer vol...
Dat is het nadeel van handig te zijn en alles zelf te willen doen, dan heb je vanalles wat...

Maar tussendoor staan er dus nog 6 motorfietsen en een Solex onder het stof, en daar worden de TL-S'en dus aanstaande winter van aangepakt. Als ik later weer tijd heb, komen de andere motoren ook aan bod.

Is dus wel heel wat om hier wat bij te lezen :shock:
Afbeelding

pedrodetski
Moderator

Re: Terugkomst

Berichtdoor pedrodetski » 26 aug 2015, 21:50

Monster900 schreef:Het is blijkbaar al een tijdje geleden dat ik hier nog ben wezen neuzen... Zo te zien leeft alles hier nog goed!!

Ik heb de laatste tijd niet meer kunnen rijden, omdat we al 2 jaar druk bezig zijn met verbouwen... De 3 en een halve '97-ers zijn er nog steeds, maar ofwel technisch, ofwel administratief niet in staat om te rijden.
Dus dat wordt een taakje voor de komende winter. Door de verbouwing heb ik dus wèl een garage van 6 X 12 meter gekregen, maar die staat ondertussen met al m'n spullen alweer vol...
Dat is het nadeel van handig te zijn en alles zelf te willen doen, dan heb je vanalles wat...

Maar tussendoor staan er dus nog 6 motorfietsen en een Solex onder het stof, en daar worden de TL-S'en dus aanstaande winter van aangepakt. Als ik later weer tijd heb, komen de andere motoren ook aan bod.

Is dus wel heel wat om hier wat bij te lezen :shock:

Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Ga je een draadje bijhouden van de progressie?
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

tsjoe007

Berichtdoor tsjoe007 » 26 aug 2015, 22:07

En al meteen nuttige info gegeven (How-to => En nu ?)!! =D>
Top !

Groeten

Monster900
Contacteer:

Berichtdoor Monster900 » 26 aug 2015, 22:32

tsjoe007 schreef:En al meteen nuttige info gegeven (How-to => En nu ?)!! =D>
Top !

Groeten

Je zou eens moeten weten ;-)

Ik zal wel wat progressie bijhouden en posten, maar daarvoor zullen jullie toch effe nog geduld moeten hebben. Eerst moeten de gevels van ons huis nog gezandstraald worden en alles opnieuw ingevoegd, en daarvoor moet heel de tuin herschapen worden tot een biljarttafel (om de stellingen te plaatsen) en die tuin staat momenteel nog vol met een hoop overtollig bouwmateriaal, 2 afgebroken garageboxen, een zwembad en een hele hoop troep, dus daar gaat eerst alle energie in!
Afbeelding

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 29 aug 2015, 22:11

Een garage van 6x12, toe maar! Voor nog eens tien jaar TL rijden en verzamelen? :D
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Monster900
Contacteer:

Berichtdoor Monster900 » 30 aug 2015, 11:23

Absoluut Loki!
Afbeelding

Terug naar “Off-topic”