Nog Een Paar Nachtjes Slapen

Slap gezwans en sterke verhalen!
ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Nog Een Paar Nachtjes Slapen

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 03 jun 2014, 10:03

Door de aantasting van mn gewrichts kraakbeen in knieën heupen en schouders door de vele chemo's
plus de helaas (totop heden) onverklaarbare pijn in heup en rug regio van de afgelopen 2 maanden,
kan ik helaas niet meer de sportieve houding van mn 848 langer uithouden dan een 20min gevolgd door een halve dag pijn.
Daarom heb ik het bealuit moeten maken om een rechterop zittende motor te moeten aanschaffen.

Met pijn in mn hart moet ik dus afscheid nemen van de 848 en heel het racey uiterlijk en rijstijl waar ik altijd van heb gehouden.

Gelukkig heb ik een motor kunnen vinden die voldeed aan een paar eisen die ik had en mag ik mn verdriet wegrijden op deze italiaanse schone:

Afbeelding

Het is een Ducati Streetfighter S geworden.
Een Twin, Lichtgewicht, beetje vermogen en een aardig uiterlijk /voorkomen.
Vrijdag of zaterdag mag ik haar ophalen, afhankelijk hoe ik me voel na de aankomende kuur van woensdag.

So what do you guys think?
Ducati 848 Pearl White Demon
TL1000R Black - TLzone.net - TL Of The Month - June 2008 - October 2009 - November 2010 - TLP's Bitchin Bike April 2011
SV650S K6 Red - TheLady's Ride
EVIL TWINS

http://www.bikepics.com/members/arnoutlr/10tlr/Afbeelding

finally
Moderator

Re: Nog Een Paar Nachtjes Slapen

Berichtdoor finally » 03 jun 2014, 10:23

Ronduit k*t dat je van je witte schone af moet stappen!

Maar hey zo'n black pearl is niet mis! ben vanaf dag 1 al Fan van de duc streetfighter geweest! ik zeg goeie keus!
Veel plezier er mee!

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 03 jun 2014, 10:56

Ik denk dat je er goede zet mee heb gedaan A! Ondanks dat je de 848 een mooie fiets vindt is het voornamelijk belangrijk dat je FUN uit het rijden haalt en niet alleen aan het uiterlijk van brommer. Hoewel ik persoonlijk vindt dat een SFS err heerlijk uit ziet, met een shitload aan mooie spullekes! En het is wel weer een 1098! :D
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 03 jun 2014, 11:09

Ik heb ook gewoon weer zin in het motorrijden nu, kanniewachten!

Nu nog op zoek naar een mooi setje opendempers,
liefst een Termi set maar je zet haast een TL neer voor het geld dat die dempers moeten opbrengen.

Heb mn oog laten vallen op de Arrow Race Tech Dark met CF tip.
Reviews van div SF rijders zeggen mooi diep donker geluid, goeie bouwkwaliteit en dat voor een fractie van de Termi prijs.

Ben ook nog de optie aan het bekijken om de standaard dempers intern open te maken.
Cat's eruit, kamers eruit, 65-70mm geperforeerde buis erin, vulling erbij en dicht poppen.
Wel de goedkoopste manier maar lees diverse verhalen van slecht lopen.
Raar want bijv de Arrow's is niet heel veel anders maar daar lees ik weer niet verhalen van slecht lopen over.

En ja ik kan inderdaad niks standaard laten :D
Al hangt de SFS wel aardig vol leuke goodies, Ohlins voor en achter, Lichtgewicht forged wielen, Rijhoogte verstelling, 330 schijven, Brembo Monoblock M4 klauwen, Div magnesium blokdelen, Led dagrijverlichting, CF riemdeksels en voorspatbord, Ducati Performance kentekenplaat houder, Laptimer, 8niveau ducati traction control etc etc.

Die DTC was eigenlijk wel een van de hoofdredenen dat ik de S versie wilde, voorwiel lijkt wel helium in te zitten.
Zeker met vochtig weer is het lekker als er een klein waakhondje meerijd.
Wat ik lees is dat meeste SF rijders de DTC in stand 3 of 4 hebben staan en bij regen op 8.

Als het zonnetje vanmiddag beetje terugkomt ga ik in de regio nog wat foto's maken met de 848,
helaas was de studio van de vorige keer (TLR) bezet en waren huurprijzen van andere lokaties buiten proportie,
dan maar outdoors wat lokaties op speuren.
TL1000R Black - TLzone.net - TL Of The Month - June 2008 - October 2009 - November 2010 - TLP's Bitchin Bike April 2011
EVIL TWINS

ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 03 jun 2014, 12:04

Kreeg net telefoontje van de dealer, of ik d'r ook eerder kon ophalen ivm pinkster drukte?!
HELL YEAH!!!
Donderdag middag, woehoe!
EVIL TWINS

finally
Moderator

Berichtdoor finally » 03 jun 2014, 12:08

maar ff mijn streetfighter afbeelding weg gehaald.. vind dit wel een mooie vervanger: :p

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door finally op 03 jun 2014, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.

RobDeMan

Berichtdoor RobDeMan » 03 jun 2014, 12:16

Heeeeeeel gaaf ding Arnout! Jammer dat je die andere beauty weg moet doen....maar ik weet zeker dat je van deze ook een GROTE glimlach op je gezicht van gaat krijgen :)
En geluid van die dingen is ook gewoon bruut :)

We zien de fotos wel verschijnen haha.

Keep it up!!

ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 03 jun 2014, 13:07

Int eggi:

Afbeelding

Afbeelding
EVIL TWINS

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 03 jun 2014, 13:53

=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Riczun
Contacteer:

Berichtdoor Riczun » 03 jun 2014, 15:58

Smaken verschillen, maar ik vind de Streetfighter echt een supervette machine, mooier als de 848!!
Dit is 1 van de weinige machines waarvoor ik mn TLs voor zou inruilen geloof ik.

Veel plezier ermee!! 8)

Paroxysm

Berichtdoor Paroxysm » 03 jun 2014, 16:42

Prachtige machine, prachtige prijs voor een grote beurt ook..... :(

Digitus

Berichtdoor Digitus » 03 jun 2014, 16:48

'Héél erg mooie machine. :omg: Het stuur lijkt wel erg laag? ik ben benieuwd hoe jouw houding nu is tov de 848
Lente ?

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 03 jun 2014, 22:07

Mooie bike weeral. Belangrijkste is dat je weer kan rijden. Daar dient een moto in de eerste plaats voor.

ArnouTLS-TLR
Contacteer:

EightFortyEight becomes ElevenNintiyEight

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 04 jun 2014, 00:37

Dat idee had ik in eerste ook, maar dat viel dus mee, optisch ook beetje bedrog door de laag geplaatste koplamp.
Voordeel nu is wel dat er zo een wat hoger stuur in kan.
Het indergeval geen kitty om zonder handschoenen aan te pakken.
De sporty BANG van de 1o98S is nu allemaal naar midrange gegaan

De 12dkm beurt voor de 848 heb ik ook compleet zelf uitgevoerd, de Duc beurten zijn een stukje uitgebreider dan bij de TL-en,
maar met een goed werkplaats handboek en de juiste gereedschappen goed zelf te doen.
Juiste gereedschappen moet je wel aanschaffen of zelf maken, zo heb ik een speciale dop zelf gemaakt waardoor de krukas manueel rondgedraaid kan worden, en dus op tijd gezet kan worden voor de klepspelings controle.

Enige wat ik zelf (nog) niet kan is de tandriemen vervangen, maar daar hoef ik me de komende 2 jaar geen zorgen om te maken.
Die moeten op een bepaalde frequentie gespannen worden, oude rotte kunnen dit op gevoel, Ducati schrijft dat hiervoor een special freq meter benodigd is, noch de meter noch de ervaring heb ik.

De SF heeft vandaag de 12dkm beurt gehad, riemen vervangen en de koppelings korf en platen zijn preventief vervangen, korf had lichte sporen van inslaan van de platen. Dit gebeurd als de berijder steeds voor langere tijden de kopp hendel ingeknepen houd met de bak in zn versnelling.
Dan krijgen de platen van de droge kopp meer ruimte maar staat er toch nog wat druk op ze waardoor ze harder tegen de korf kaatsen.
Was een goede tip toen ik mijn natte voor een droge koppeling verving op de 848.

Tijdens de aflevering worden mijn MPP2CT's op de SF gezet, de Pirelli's die daar omheen zitten vind ik helemaal niks.
Enfin, gas op die lolli als ze er is.

Vanavond de laatste fotoshoot gedaan met de 848... Auw
Mooie donkergrijze fietsbrug gevonden met een boog erin en wat tunnel effect.
Moeten nog wat getweaked worden maar zo op de DSLR voorbeeld scherm zag het er aardig uit.
Hier wat teasers, mirei die stiekum een gsmpic maakt van mij, terwijl ze mij bezig ziet en aantal mini's op voorbeeld scherm:
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ArnouTLS-TLR op 04 jun 2014, 05:21, 2 keer totaal gewijzigd.
EVIL TWINS

finally
Moderator

Berichtdoor finally » 04 jun 2014, 00:41

=D> veel emotie in je spullen altijd A. mooi om te zien! :-$

Terug naar “Off-topic”