Pedro's Gixxer

Slap gezwans en sterke verhalen!
finally
Moderator

Re: Pedro's Gixxer

Berichtdoor finally » 02 apr 2015, 22:27

pedrodetski schreef:Dochterlief kan ook niet wachten tot het weer tijd is om te scheuren! :D

Filmpje:
Afbeelding

Hoppateee met de paplepel er in :badgrin:

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 18 mei 2015, 11:51

Hier ook even het stof vanaf halen......

Met de TL is er weinig gaande behalve dat ik er weer heerlijk veel mee aan het rijden ben! :D 8)

Intussen is de gixxer eigenlijk helemaal gereed om weer te gaan rijden. Heb andere bandenwarmers weten te scoren (wederom via MP), ditmaal zijn het Bandit Colts. Schijnt een beter merk te zijn? :-k

De eerst volgende circuitdag is dan ook weer gepland.
3 Juli sowieso weer op zolder knallen! Zijn er nog meer liefhebbers om mee te gaan?
Ga ook nog even kijken of er eerder dagen vrij zijn te krijgen om te boeken. Helaas maakt mijn baas het me niet geheel makkelijk om vrij te krijgen van werk...... Dus dat zal nog wel een dingetje worden, maargoed er zal toch geraced moeten worden!
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 18 mei 2015, 11:55

Ohja, de gopro heeft het begeven dus die zal ik ook nog mooeten gaan vervangen als ik nog wat film materiaal in elkaar wil gaan zetten.
Iemand tips waar deze accu's te kopen en welk merk? Gaat om een Hero 3.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

polthergeist
Contacteer:

Berichtdoor polthergeist » 19 mei 2015, 06:37

Kijk eens bij http://www.wvm-design.com/ en dan voor wasabi accus. Zijn immi accus en oem kwaliteit.
2 fast 2 live, 2 young 2 die

MalukuMiel

Berichtdoor MalukuMiel » 19 mei 2015, 07:16

Gopro expert geworden maat?? :lol:
Afbeelding Krèg ut hein en weah! Muh raujuh Tei El is tòg snellâh....;)

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 19 mei 2015, 08:00

Thanks dude!

Pedro's Speedshop

polthergeist
Contacteer:

Berichtdoor polthergeist » 19 mei 2015, 10:13

Niet geworden... haha.. nee daar haal ik al mijn gopro spulletjes. Die beste man heeft hele goede service. Je kan zelfs dingen huren en daarna kopen en dan gaat je huurprijs van de verkoop prijs af. En nog meer dingetjes..

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 04 jun 2015, 22:29

3 juli stond al geboekt op circuit Zolder maar zag net een aanbieding van MSH voorbijkomen voor de dag erna....... 100 eurotjes voor 6 sessies en dan ook nog is op een zaterdag! Dat kon ik niet weerstaan en dus maken we er maar gelijk een weekendje van! 8)
2 dagen knallen...... heb er zin an! :D
Wanneer gaat er is iemand van het forum mee naar zo een dagje? Lijkt me ook wel is leuk om te doen.

Pedro's Speedshop

-arthur-

Berichtdoor -arthur- » 26 jun 2015, 08:05

pedrodetski schreef:3 juli stond al geboekt op circuit Zolder maar zag net een aanbieding van MSH voorbijkomen voor de dag erna....... 100 eurotjes voor 6 sessies en dan ook nog is op een zaterdag! Dat kon ik niet weerstaan en dus maken we er maar gelijk een weekendje van! 8)
2 dagen knallen...... heb er zin an! :D
Wanneer gaat er is iemand van het forum mee naar zo een dagje? Lijkt me ook wel is leuk om te doen.

Peter,
Zoals ik nu kan zien zijn die dagen volzet, heb geen ervaring op Zolder maar lijkt me zeker een keer leuk.
Wij gaan in ieder geval 20 Juli via motorsportlifestyle naar Zandvoort. Dan ga ik mijn nieuwe fiets eens uitproberen. Groep 3
\:D/ Een Twin
Afbeelding

Geloof dat we met zijn 4en gaan en ik ga voorstellen een pitbox te huren met elkaar. Je bent welkom :D
Smell the burning rubber, see the extreme power and feel the passion for performance

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 02 jul 2015, 08:52

Thanks! Misschien kunnen we inderdaad eens een box delen als we dezelfde dag gaan rijden. Helaas kan ik die dag niet naar CPZ komen om te rijden zit een beetje dicht op mijn vakantie zegmaar. ;)
Je hebt daar wel een leuke fiets staan man! is dat een 1098?

Ben nu druk aan het voorbereiden om de spullen klaar te zetten en inkopen te doen voor de komende dagen...... Heb er zin in! :D
Het gaat wel erg warm worden als ik de voorspellingen zo bekijk maar liever zo dan dat het regent zegmaar..... ;)

Pedro's Speedshop

-arthur-

Berichtdoor -arthur- » 03 jul 2015, 08:51

Nee de kleinere zus, 848 \:D/ Ben heeeel benieuwd wat het gaat doen. En wat ik er zelf van vind.
Laatst bij goedhart even wezen proefrijden op een 848Evo. Rustig rijden is het wel heel anders dan de TL, bokkerig, houterig....
Maar zodra hij in de toeren komt krijgt ie het naar zijn zin.

Reed terug vanaf goedhart met de TL en dan merk je wel verschil tussen de italianen en de japanners, wat loopt dat rustig en bescheiden
tenopzichte van een 848Evo.

Veel plezier vandaag en morgen !! =D> we horen wel hoe t was,
Smell the burning rubber, see the extreme power and feel the passion for performance

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 07 jul 2015, 15:55

Nou dat waren weer een paar heerlijke dagen op het circuit! 8)
Alles heel gehouden gelukkig en me vollop kunnen vermaken! \:D/
De extreme hitte heeft wel gezorgd voor veel brokken piloten, heb er echt vele af zien gaan waarvan er meerdere met de ambu naar het ZH werden gebracht. Voornamelijk sleutelbeentjes en dergelijke.
De eerste dag was wel weer even wennen op de machine met nieuwe banden, remmen, rearset etc. Had ook serieus even de tijd nodig om de gixxer weer te vriend te krijgen. De ronde tijden gingen in eerste instantie nergens over steeds dikke 2 minuten. En de warmte hielp niet echt mee met het concentreren op wat je aan het doen bent. Desalniettemin gingen op een gegeven moment de ronde tijden wel vooruit en heb ik die dag weer 1:58 gereden net als vorig seizoen. :-"

Excuse the crappy foto kwaliteit maar 7euri per foto is me te gortig :-#

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan het einde van de dag (7 sessies!) hebben we de tent opgezet en was het tijd voor ontspanning.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook die ouwe heeft het heerlijk gevonden! :lol:

Afbeelding

Beetje geïmproviseerd BBQ-en :D

Afbeelding

De dag erna weer vroeg op voor de keuring en de eerste sessie volg alweer snel!
Deze dag stonden er 6 sessies gepland maar de laatste was voor mij echt geen doen meer omdat ik toch wat issues kreeg (uitdroging, hoofdpijnen en krampen) Had daarom besloten dat het wijzer was om er voor te kiezen om niet te gaan rijden en de boel heel te houden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ondanks de grote hitte die middag gingen de rondetijden wederom weer omlaag en ben geëindigd op 1:56! :D
De brommer had echter na het vervangen van de remmen en de remolie nog steeds last van een sponzige hendel aan het eind van de sessies. Ik kan dat nog steeds niet verklaren eigenlijk maargoed......

Later na de vakantie gaan we weer proberen de baan op te gaan en de boel weer te verbeteren!
Ik wil in ieder geval mijn grootste sponsor ook nog ff bedanken voor een paar geweldige dagen! Thanks dad, you're the best! =D> =D> =D>

Pedro's Speedshop

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 08 jul 2015, 07:51

2 dagen op de baan en je hagelnieuwe banden zien er zo uit! De rechterkant zit nu al op de slijtindicators :-#
Voordeel van deze banden is dat ze over het algemeen echt helemaal worden op gereden (geen profiel meer).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pedro's Speedshop

polthergeist
Contacteer:

Berichtdoor polthergeist » 08 jul 2015, 22:01

Nice. Je hebt aardig je best gedaan... cool man!!

-arthur-

Berichtdoor -arthur- » 12 jul 2015, 12:28

Lekker bezig geweest !! Op naar de volgende ?

Terug naar “Off-topic”