Pedro's Gixxer

Slap gezwans en sterke verhalen!
-arthur-

Re: Pedro's Gixxer

Berichtdoor -arthur- » 22 jul 2015, 07:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerste dagje op de Duc. +35 PK ten opichten van m'n oude R6. Dat viel helemaal niet tegen.
Rijd makkelijk en stuurt prima ! Maar kwam nog niet aan de ronden tijden die ik wil rijden. <2:10. Kwam niet onder de 2:15 :(

Als ik naar die indicatiering kijk op mijn voorvork rem ik die gehaal naar beneden, ik heb eens een cursus gehad bij 1G sussensions, maar snap nog niet waar ik nu aan moet draaien ](*,) Help ??!!

Al met al super blij mee en een leuke dag gehad. Gisteren ingeschreven voor 3 Aug. bij Motorsportlifestyle groeppie 3 \:D/
Kijken of we eens wat rempunten kunnen aanhouden en wat harder kunnen remmen.
Smell the burning rubber, see the extreme power and feel the passion for performance

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 22 jul 2015, 08:58

Mooi man! Goed om te zien dat je het naar je zin hebt gehad.
Rij je in groep 3 zonder marshalls op de baan? En kan je je zomaar inschrijven in die groep zonder aan te tonen dat je bepaalde rondetijden kan rijden?
Ik ben was een beetje klaar met MSL omdat ze perse willen dat je aantoont dat je bepaalde rondetijden haalt of anders moet je de baan op en achter een marshall moet gaan rijden.

Wat betreft de vering: neem eens een kijkje op YT, daar leggen ze enorm veel uit over hoe je het beste de boel kan afstellen. Althans, de beginselen daarvan....

Die rempunten goed weten aan te houden (envoorzichtig verplaatsen) is inderdaad iets waar je de meeste tijd mee zal winnen. Dat is iets wat me echt is opgevallen de laatste paar circuitdagen. Tuurlijk, als je meer vermogen hebt dan kan je ook sneller rond de baan maar ik ben van mening dat je met later remmen makkelijker tijd kan winnen.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

-arthur-

Berichtdoor -arthur- » 22 jul 2015, 09:55

Groep 3 is idd de gehele dag vrijrijden op normaal tempo.

Rondetijd vragen ze wel als je inschrijft (weet niet of dat nog zo is), maar dat kan je makkelijk negeren of zomaar invullen
Er is niemand die daar moeilijk doet ofzo.

Idd, bochtenwerk ging wel prima, links en rechts kneedown en zulke lange benen heb ik niet =D> en uitkomen van de bochten was prima. remmen rustig aan gedaan. Wil het graag nog even heel houden :badgrin:

Kijk maar ff wat je doet de 3de, je mag altijd aansluiten \:D/
Smell the burning rubber, see the extreme power and feel the passion for performance

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 22 jul 2015, 10:06

-arthur- schreef:Groep 3 is idd de gehele dag vrijrijden op normaal tempo.

Rondetijd vragen ze wel als je inschrijft (weet niet of dat nog zo is), maar dat kan je makkelijk negeren of zomaar invullen
Er is niemand die daar moeilijk doet ofzo.

Idd, bochtenwerk ging wel prima, links en rechts kneedown en zulke lange benen heb ik niet =D> en uitkomen van de bochten was prima. remmen rustig aan gedaan. Wil het graag nog even heel houden :badgrin:

Kijk maar ff wat je doet de 3de, je mag altijd aansluiten \:D/

De 3e kan ik sowieso niet helaas maar wel thanks voor aanbod. Ik ga denk ik eind augustus weer de baan op.
Maar als dat zo makkelijk gaat dan ga ik toch ook nog maar is een keertje kijken op CPZ. Ik heb weinig trek om achter een marshall aan te rijden de hele dag. Maar nu ik dit weet moet ik dat toch maar is gaan proberen.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 11 mei 2016, 13:57

Zo hier mag het stof ook weer even vanaf......... Van de week ga ik de machine weer uit de stalling plukken en nog even snel nalopen. Had voordat ze de stalling in ging al het nodige gedaan uiteraard. Maar na zolang stil te hebben gestaan is er altijd wat TLC benodigd.
Tevens heb ik een rearset gescoord voor de gixxer, want de oude schakelde voor geen meter met zoveel speling.......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De eerste 2 dagen zijn ook alweer geboekt!
Op 28 mei ben ik op het circuit van Zolder te vinden samen met Arthur op zijn Duc.
Op 7 juni ga ik weer is een keertje op Zandvoort rijden. Maar dit keer zonder de marshalls. Is kijken hoe dat daar gaat strakkies! 8)
Uiteraard is die ouwe van me er ook weer bij!

Als er liefhebbers zijn......... 7 juni zijn er nog plaatsen beschikbaar...... ;)

Pedro's Speedshop

Dvis

Berichtdoor Dvis » 11 mei 2016, 16:49

Is Zandvoort wel fijn om te rijden??

Nice man...
Grtsz Dvis :D

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 11 mei 2016, 16:57

Nice, voor 't eerst groep 3?
Misschien kom k wel ff buurten 7juni :)

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 11 mei 2016, 16:58

Goei bezig P!
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Turbo_Henky

Berichtdoor Turbo_Henky » 11 mei 2016, 21:39

7 juni... hmm misschien wel leuk om ook te gaan dan. Ik zal er nog even over nadenken.
Geniet nooit met mate

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 23 mei 2016, 12:08

Dvis schreef:Is Zandvoort wel fijn om te rijden??

Nice man...

Voor zover ik me kan herinneren wel......... :lol:

Turbo_Henky schreef:7 juni... hmm misschien wel leuk om ook te gaan dan. Ik zal er nog even over nadenken.

En? :-"

Andrew82 schreef:Nice, voor 't eerst groep 3?
Misschien kom k wel ff buurten 7juni :)

Ja inderdaad voor het eerst in groep 3 rijden. Heb even contact gehad met die lui van de organisatie en die vertelden me dat het gewoon kan. En gaat het echt helemaal crap dan kan ik altijd nog switchen. Maar dat zal niet nodig zijn hopelijk. :p

Pedro's Speedshop

Turbo_Henky

Berichtdoor Turbo_Henky » 23 mei 2016, 20:04

pedrodetski schreef:
Turbo_Henky schreef:7 juni... hmm misschien wel leuk om ook te gaan dan. Ik zal er nog even over nadenken.

En? :-"

Ik heb me nog niet ingeschreven. Aangezien het op m'n werk wat druk was, heb ik er even geen prioriteit aan gegeven, maar ik denk dat het wel moet lukken.
Geniet nooit met mate

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 30 mei 2016, 11:43

De eerste circuitdag zit er weer op! Heb weer erg genoten en kijk uit naar de volgende dag op Zandvoort!
De brommer heeft zich goed gehouden en loopt nog steeds als een zonnetje. De verse rearsets hebben hun werk goed gedaan en geeft een merkbaar verschil met de oude. :D
Arthur zat jammer genoeg in een andere groep ingedeeld omdat het echt enorm druk was! In mijn groep zaten een kleine 70 deelnemers! Dus echt snelle rondetijden heb ik niet kunnen neerzetten. Desalniettemin heb ik de rondetijd van vorig jaar iets kunnen verbeteren.

Afbeelding

Afbeelding

Die ouwe en Arthur.
Afbeelding

Het weer was zeer goed 20+ graden maar denk dat Arthur het toch een soort van koud had ofzo.......... :lol:
Afbeelding

Pedro's Speedshop

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 30 mei 2016, 13:33

Ziet er goed uit! :D Welk circuit?

Maare, 70 deelnemers?! Die zaten toch niet met z'n allen tegelijk op de baan? :shock:

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 30 mei 2016, 13:49

Andrew82 schreef:Ziet er goed uit! :D Welk circuit?

Maare, 70 deelnemers?! Die zaten toch niet met z'n allen tegelijk op de baan? :shock:

Zolder!
En ja, er waren wel degelijk 70 deelnemers op de baan............. :-#

Pedro's Speedshop

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 30 mei 2016, 13:55

pedrodetski schreef:
Andrew82 schreef:Ziet er goed uit! :D Welk circuit?

Zolder!
En ja, er waren wel degelijk 70 deelnemers op de baan............. :-#

Crisis.. ](*,)

Terug naar “Off-topic”