Marathon motor

Slap gezwans en sterke verhalen!
f2ride2001

Re: Marathon motor

Berichtdoor f2ride2001 » 02 mar 2017, 19:19

Moet ik alleen niet in de file plat gereden worden :evil: :evil: :evil:
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

suzukitl1000rs

Berichtdoor suzukitl1000rs » 02 mar 2017, 21:26

Hopelijk zelf niks aan overgehouden?

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 02 mar 2017, 21:51

f2ride2001 schreef:Moet ik alleen niet in de file plat gereden worden :evil: :evil: :evil:

Near miss? Of echt een ongeluk gehad?
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 02 mar 2017, 21:55

f2ride2001 schreef:Moet ik alleen niet in de file plat gereden worden :evil: :evil: :evil:

Daar helpt geen goed onderhoud tegen, zelf oke?

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 03 mar 2017, 11:31

Helaas geen "near miss" maar een "direct hit" ](*,)

Reed zelf stapvoets door de file (gelukkig) want erg slecht weer en een verkeerschaos in Rotterdam. Maar automobilist zag links een gaatje en dook erin (dacht ze). Hierdoor drukte ze mijn motor tegen het asfalt. Dat kon ik niet meer tegenhouden (wel geprobeerd). Daarna nog een metertje of wat doorgedrukt zodat er definitief schade was..... :evil:

Gelukkig geen delen (wel plastic) afgebroken dus kon wel verder naar huis rijden. (is allemaal nog gewoon ijzer en geen alu wat af kan breken)

Maar ja blijft zuur... Had zelf gelukkig niets.

Nu weer verder met de verzekering. Heeft ook nog de nodige moeite gekost daar de tegenpartij het schade formulier niet in wilde vullen want ik reed immers door de file ](*,) Is pas sinds 1991 toegestaan :-# Na "lichte dwang" toch maar ingevuld en opgestuurd.....

Marc
Yoshimura RS3
Afbeelding

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 03 mar 2017, 12:33

f2ride2001 schreef:Helaas geen "near miss" maar een "direct hit" ](*,)

Reed zelf stapvoets door de file (gelukkig) want erg slecht weer en een verkeerschaos in Rotterdam. Maar automobilist zag links een gaatje en dook erin (dacht ze). Hierdoor drukte ze mijn motor tegen het asfalt. Dat kon ik niet meer tegenhouden (wel geprobeerd). Daarna nog een metertje of wat doorgedrukt zodat er definitief schade was..... :evil:

Gelukkig geen delen (wel plastic) afgebroken dus kon wel verder naar huis rijden. (is allemaal nog gewoon ijzer en geen alu wat af kan breken)

Maar ja blijft zuur... Had zelf gelukkig niets.

Nu weer verder met de verzekering. Heeft ook nog de nodige moeite gekost daar de tegenpartij het schade formulier niet in wilde vullen want ik reed immers door de file ](*,) Is pas sinds 1991 toegestaan :-# Na "lichte dwang" toch maar ingevuld en opgestuurd.....

Marc

Damn.......... daar ben je dan mooi klaar mee........
Zelf niets aan overgehouden? De motor zal je vast zeker wel weer goed kunnen herstellen, zeker als de verzekering een beetje meewerkt...
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 03 mar 2017, 14:58

Damn zonde zeg! Gelukkig zelf helemaal in orde! :-#

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 03 mar 2017, 20:50

Dat je de motor kan herstellen is als zodanig mooi. Dat je zelf oké bent is veel belangrijker... en verzekeringen met een motor van die leeftijd.... Daar heb je nog wel een uitdaging.

Weet je toch zeker ze je perongeluk raakte... Heb ook eens zo een discussie gehad met iemand die dacht dat ik de doodstraf verdiende toen door een file rolde.

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 03 mar 2017, 22:05

Gelukkig ben je er zelf niet onder gekomen Marc.. jammer van de motor.. maar het had erger gekunt.. het had je TL kunnen zijn! :D
The coolest car alarm tester by far - TL1000

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 03 mar 2017, 22:54

Loki schreef:Jammer van de motor.. maar het had erger gekunt.. het had je TL kunnen zijn! :D

:lol: :lol: Die positiviteit man! =D>

Pedro's Speedshop

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 04 mar 2017, 12:09

Gelukkig stond die nog in de winterstop \:D/

Marc
Yoshimura RS3
Afbeelding

DeVries

Berichtdoor DeVries » 06 mar 2017, 12:17

Ik zeg: opknappen en opnieuw in de MOTO73 Marathonmotor! :D

Noud12

Berichtdoor Noud12 » 08 mar 2017, 08:52

Phoe, jammer van je motor man.

Wel een vraagje over de situatie, wat als de andere partij het formulier echt niet in wil vullen?
Is dat dan kwestie van politie bellen? (+ komt deze dan überhaupt wel) of kenteken noteren en melden bij verzekeraar?
Of kan dit zelfs gezien worden als doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk?

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 08 mar 2017, 21:01

Noud12 schreef:Phoe, jammer van je motor man.

Wel een vraagje over de situatie, wat als de andere partij het formulier echt niet in wil vullen?
Is dat dan kwestie van politie bellen? (+ komt deze dan überhaupt wel) of kenteken noteren en melden bij verzekeraar?
Of kan dit zelfs gezien worden als doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk?

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat:
1) politie komt niet opdagen, tenzij je echt gewond ben.
2) hoe het zit met niet invullen / doorrijden weet ik niet.
3) wat ik wel weet, uit eigen ervaring, dat het geen zak uitmaakt of je het formulier in vult of niet.

Dat laatste behoeft enige uitleg. 10 jaar geleden ook aanrijding gehad. (met de motor) Men wilde toen ook niet het formulier invullen. Uiteindelijk wel gedaan. Ik blij en denk:"alles is geregeld". Echter bleef het stil vanuit verzekeringsland. Maar eens gebeld met verzekering tegenpartij. Daar was het antwoord dat het formulier zoek was bij de tussenpersoon. Kan gebeuren. Week later gebeld. Tussenpersoon zou het opsturen. Week later weer niets. Weer gebeld, toen werd het verhaal 180° omgedraaid. Aanrijdingsformulier was nooit ontvangen, dus was er, volgens de verzekeraar van de tegenpartij, geen aanrijding geweest. :shock: Succes meneer............. ](*,)

Wat blijkt dus, en dit het ik nagevraagd bij mensen die het kunnen weten, dat je gewoon het formulier in kunt vullen, vervolgens weggooien en niet melden. Het is dan aan de tegenpartij om te bewijzen dat er een aanrijding is geweest! Kan je vertellen dat dit zonder getuigen eigenlijk onbegonnen werk is. :oops: Gelukkig had ik een collega die het gezien had anders had ik niets gehad. Heeft me, met hulp van mijn rechtsbijstand, nog een jaar (!!) gekost om mijn geld te krijgen. (slechts 700 euro) ](*,) Weer een wijze les geleerd.

In het huidige geval heeft de tegenpartij ook alle verantwoording afgeschoven en voelt zich niet verantwoordelijk. De rechtsbijstand zit er weer op. Hopelijk gaat het nu een stukje beter :-#

Marc
Yoshimura RS3
Afbeelding

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 09 mar 2017, 09:41

Toch fijn dat de mobieltjes van tegenwoordig goed uitgerust zijn met fotocamera. Dat maakt ook in dit soort gevallen het leven een stuk makkelijker :)

Terug naar “Off-topic”