Tl1000s Streetfighter

Voor alle kleine dingetjes ;-)
Candy

Tl1000s Streetfighter

Berichtdoor Candy » 26 jun 2017, 20:24

Hallo, kan iemand mij tips en raad geven over een tl1000s Streetfighter. Hoe rijd de motor als je rechter op zit en wat voor lampje en tellers voor op. Peter heeft al een stuur voor me met kroonplaat en wil ook helpen. Ik zoek me gek op Google en you tube hahahaha. Foto's en ideeën welkom. Groetjes

TLRTwins

Re: Tl1000s Streetfighter

Berichtdoor TLRTwins » 26 jun 2017, 20:43

als je tl1000s streerfighter google dan heb je heleboel voorbeelden. Wat je mooi vind is natuurlijk aan jezelf.

Qua rijden rijd het veel en veel gemakkelijker breed stuur minder druk om de bocht door te komen. Je schouders staan hoger dus je hoeft minder ver te hangen om door te draaien en door je stuur kom je er ook na een extreme bocht weer makkelijker recht.

Nadeel is je hangt er als een vlag achter, maar je kan nog steeds makkelijk een 200 rijden zonder dat je er achter wappert. Lange ritten is dit op den duur wel vervelend maar dat is met een clip on ook echter dan is het een rug en een pols

rayke22

Berichtdoor rayke22 » 26 jun 2017, 20:53

Ik vind het aangenamer rijden en je hebt ook meer controle over de moto , maar dat is natuurlijk persoonlijk. Nadelen heb ik niet zo direct behalve als je graag heel de tijd op de snelweg +200km/u gaat rijden :-s . Maar dat is niet meer aan mij besteed.
Hier staat mijn exemplaar(heb hem zo gekocht , maar al wel zelf 2 Blade's omgebouwd naar recht stuur) : viewtopic.php?f=9&t=6695
Hij heeft nog de originele teller en wel een speciale koplamp die je niet veel tegenkomt. Maar het beste is op google en andere forums van streetfighters eens wat rond te kijken , dan kom je zeker wat tegen dat je leuk vind. En het belangrijkste : het is jouw moto , dus je kan ermee doen wat je wil! Je gaat toch altijd positieve en negatieve reacties krijgen , maar daar trek je je best niets van aan :D

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 27 jun 2017, 00:30

Heb een TL streetfighter gehad.. zadel/achterkant stond erg hoog dus pakte wind vanaf de buik ongeveer.. geen pretje. En had achteraf het idee dat de injectie de weg kwijt was, de ram-air kanalen waren eraf. Volgens een uiterst respectabele engelse TLS freak kost het +-15pk als je ze eraf haalt.

Heb er zelf andere clipons op en een aangepast zadel +-4cm lager. Scheelt enorm ten opzichte van standaard. Maar breed stuur is ook mooi natuurlijk. Zou wel de boel zo in elkaar steken dat het stuur gemonteerd praktisch boven de stuurpen zit. Dan staat ie een paar centimeter dichterbij het zadel en dat scheelt meer dan je denkt.
The coolest car alarm tester by far - TL1000

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 27 jun 2017, 12:25

Zoveel mensen, zoveel meningen.............
Het is en blijft een persoonlijk iets om je fiets wel/niet te verbouwen en met wat voor parts.
De een zet de zaag in het kuipwerk en de ander vind het zonde om dat te doen.
Ik denk dat het belangrijk is dat je al je wensen en de voor- en nadelen op een weegschaal moet leggen en daarna pas een keuze moet maken.
Overhaaste beslissingen kan je nog wel een spijt van krijgen....... :lol:
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Terug naar “TL Algemeen”