Andere slangen koelsysteem

Voor alle kleine dingetjes ;-)
Rinidpp
Contacteer:

Andere slangen koelsysteem

Berichtdoor Rinidpp » 02 apr 2017, 21:32

Weet niet of iemand hier al eens naar gekeken heeft, zag bij Langezwaag een motor naar buiten rollen op Facebook, waar ze mooie gekleurde silicone slang hadden gebruikt.
Dat lijkt me wel mooi, de huidige slangen zijn bijna aan vervanging toe, her en der gezocht, kwam op een beste prijs uit voor een vervangende slangenset, nagenoeg €120, mocht dan wel kiezen welke kleur!

Vond op AliExpress een setje waar alleen de twee grote in het zicht zittende slangen worden aangeboden. Ook silicone, in verschillende kleuren, prijs $22, plus een paar dollar voor de verzendkosten.

https://www.aliexpress.com/snapshot/0.h ... 2458639063

Afbeelding

Wanneer ik het binnen krijg weet ik niet precies, ben toch van plan voorlopig even niets uit elkaar te halen, hoogstens de PCIII opnieuw af laten stellen, zo veel veranderd, toch maar even een run aan wagen. Denk dat ze bij Pajic op de Dynojet komt te staan.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

TLRTwins

Re: Andere slangen koelsysteem

Berichtdoor TLRTwins » 02 apr 2017, 23:05

samco is toch al jaren het te kopiëren bedrijf. Sean Paul had toch een deal prijs op dat spul?

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 03 apr 2017, 20:16

Volgens mij is er inderdaad poging tot groupbuy geweest ofzoiets. Zelf zou ik eerst kijken naar wat een OEM set kost.
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 04 apr 2017, 14:00

Vond wel iets van Samco, maar betekent ook een Samco prijs, kom je beneden de €149 niet verder mee. OEM ook niet naar gekeken, de kleuren spreken me eigenlijk wel aan, slangen zijn nagenoeg aan vervanging toe, voor €25 thuis gestuurd, al zullen ze er maar twee jaar op zitten, aan de prijs zal het niet liggen.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 05 apr 2017, 11:26

Schrok me kapot, kreeg van Aliexpress de melding dat de 'goods' verzonden waren. Meestal duurt het dan nog een week of twee/drie voor er een pakket voor me op het werk afgeleverd word. Vanmorgen lag er een express zending van UPS, uit Alkmaar, huh!Verwacht niets uit Alkmaar!
Afbeelding

Voelde gelijk wat er in zat, netjes verpakt in een gewatteerde envelop, 'de slangen, nu al!' Snel uitgepakt en ja hoor, daar zijn ze wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De vormen zien er goed uit, slangen voelen ook goed. De stikkers 'GPIRacing' zitten er een beetje losjes op, mogen er van mij ook af, als de slangen maar goed zijn. Ze komen tenslotte gewoon uit Nederland! Totale kosten $28,= bijna €25,=

Als ze er op zitten, opnieuw laten zien.

Rini

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 05 apr 2017, 15:19

ik ben heel erg benieuwd naar de pasvorm.

Let je op je de goede slangklem gebruikt anders snij je zo in je slang

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 05 apr 2017, 16:08

Daar zeg je wat, niet naar gekeken, ga ik gelijk achteraan.

Thanks!

Rini

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 06 apr 2017, 19:40

meestal zit hier het pijnpunt. ze kunnen we een pijpje rollen maar het past nooit. net als een kuip.. ziet er leuk uit maar past nooit en kleurt voor geen meter.

Maar eerlijk is eerlijk ben wel benieuwd past het?

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 07 apr 2017, 10:23

Rechts het best kunnen kijken, de linkerkant moet toch echt de kuip voor verwijderd worden. Het ziet er gewoon goed uit, lengte goed, vorm ook.
Bij Arestho.nl de slangenklemmen besteld, speciaal voor siliconen slang. Volgens de beschrijving hoogwaardig RVS materiaal, netjes afgekanten buitenkant, de randjes staan mooi naar boven, ipv de €39,= koste met het €11,=, een extra klem mee laten sturen.

https://www.arestho.nl/zware-rvs-verzin ... gklem.html

De klemmen liggen ondertussen ook thuis, binnen een dag. Zondag eerst op bezoek bij mijn zoon in Curaçao, er zal dus even niet gesleuteld of gereden worden.
Als de slangen gemonteerd worden/zijn, zorg ik voor een update.

Rini

Terug naar “TL Algemeen”