Nieuwe rem en koppeling handels.

Voor alle kleine dingetjes ;-)
Rinidpp
Contacteer:

Nieuwe rem en koppeling handels.

Berichtdoor Rinidpp » 14 okt 2015, 16:15

Omdat ik op mijn TLS een nieuwe rempomp, de Brembo RSC19, heb gezet, had ik niet alleen een vorm (scherpere vorm) verschil, maar ook kleur (zwart) verschil tussen het rem handel en het koppeling(aluminium) handel. Eerst wilde ik dat niet veranderen, kreeg toch uit verschillende richtingen, commentaar.
Kreeg via dit forum de tip, kijk eens op e-bay, gedaan en gevonden. Voor de TL heb ik de volgende handels gekocht, zien er tadeloos mooi uit, op elk handel zit de mogelijkheid te verstellen via 6 stappen. Handel heeft nagenoeg de zelfde vorm als de Brembo, pasvorm is perfect.
http://www.ebay.com/itm/111615444117?it ... 23&vxp=mtr

Mijn zoon heeft een GSX750R, wilde eigenlijk ook dergelijke handels, e-bay kekenen, bij de zelfde aanbieder, en hoppa, daar waren ze al. De handels in het zwart gekozen, inclsusief verzenden, binnen één dag op de post, binnen vijf dagen in huis, net zoals bij de handels voor de TL.
http://www.ebay.com/itm/111615444060?it ... 23&vxp=mtr

De handels zijn CNC gefreesd, zien er mooi uit en passen goed. De kleur kan je na bestelling doorgeven. Montage is een fluitje van een cent. Kosten voor deze twee handels, hier in Nederland is dat €139,= per stuk, de set op e-bay kost $23,26 voor beide handels.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

tlh

Re: Nieuwe rem en koppeling handels.

Berichtdoor tlh » 14 okt 2015, 18:49

Er zullen vast een boel goede hendels te koop zijn, maar er is ook bagger dat er niet uit ziet als bagger op het eerste gezicht.

https://www.youtube.com/watch?v=EAsYbRWrSXo
1997 TLs since 1998

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 14 okt 2015, 21:00

Zoals bij zoveel van die bami onderdelen moet je gewoon een beetje mazzel hebben.
Ik heb best wel wat delen daar vandaan laten komen, en goed gebruikt zonder problemen!
Maar soms kan er iets tussen zitten wat niet gaat worden........
Maar voor die prijs mag je dan ook niet klagen lijkt me.

Afbeelding
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 14 okt 2015, 22:27

Geloof het direct, is ook best een gok. Deze verkoper weet, omdat het via e-Bay verkocht word, dat de klanten een waardering geven, als dat slecht gewaardeerd word, raken ze hun positie kwijt op e-Bay, dat willen ze niet.
Zowel mijn zoon, als ik, zijn erg tevreden met de kwaliteit van de handels, netjes verpakt, past precies, zijn erg netjes afgewerkt, dat voor ongeveer €21, dat is €10,50 per handel.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Terug naar “TL Algemeen”